صفحه اخبار

شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن نسل 5 دوربین های turbo hd را به بازار عرضه کرد

هایک ویژن نسل 5 دوربین های turbo hd

توصیف شرکت هایک ویژن درباره ی turbo hd 5 :

آخرین نوآوری ها شامل یادگیری عمیق برای تشخیص خودکار تهدید و فیلم رنگی شفاف، حتی در شب است.

برای به دست آوردن وضوح HD در سیستم های نظارت آنالوگ، Hikvision نسل اول Turbo HD DVR ها و دوربین های خود را در سال 2013 راه اندازی کرد. از آن به بعد، نسل های بعدی محصولات Turbo HD تحولاتی را شامل می شوند، از جمله ضبط ویدئوی فوق العاده با نور کم و پهنای باند کارآمد و کاهش حجم ذخیره سازی

Hikvision

با تکیه بر این پیشرفت های امنیتی انقلابی، در حال حاضر خانواده محصولات نظارت Turbo HD 5.0 ​​را که شامل دوربین های DVR AcuSense Turbo HD و دوربین های ColorVu Turbo HD است اعلام کرد. این فناوری ها برای سازمان ها و افراد حتی برای شناسایی و واکنش به نقض امنیتی، مداخلات دستی و هزینه های امنیتی را به حداقل می رساند.

 

AcuSense Turbo HD DVR - مزایای کلیدی

با داشتن یازده مدل مختلف DVR، خانواده AcuSense با استفاده از آخرین تکنولوژی های یادگیری عمیق برای افزایش تشخیص شی استفاده می کند. به طور خاص، AcuSense Turbo HD DVR وسایل نقلیه یا انسان را شناسایی می کند، آلارم های کاذب را که توسط حیوانات، برگ ها و دیگر اشیا ایجاد می شود، فیلتر می کند و چک های دستی و هزینه ای را برای کاربرانی که زمان می گیرد را پایین می آورد. به عنوان یک مزیت اضافی، ویژگی جستجوی سریع AcuSense شناسایی و استخراج فیلم از انسان و وسایل نقلیه از مجموعه داده های ویدئویی گسترده به صورت خودکار، صرفه جویی کارکنان در وقت را به همراه دارد.

 

ColorVu Turbo HD Camera - مزایای کلیدی

دوربین های ColorVu Turbo HD حتی در شرایط کم نور. قابلیت های کل تصویربرداری دوربین توسط شیشه های عریض و عینک ED، یک لنز diffusion anti-glare، پیکسل های حساسیت بزرگ، روشنایی مکمل گرم و تعدادی از دیگر فناوری های ویدئویی ابتکاری طراحی شده است. با تصاویر واضح تر و رنگی، مشتریان Hikvision در برابر نقض امنیتی محافظت می شوند، حتی زمانی که در شب اتفاق می افتد.


فرانک ژانگ مدیر کل بازاریابی بین المللی محصولات Hikvision می گوید: "با استفاده از AcuSense Turbo HD DVR، ما تکنولوژی جامع یادگیری عمیق را برای کمک به مشتریان خود، فیلتر کردن آلارم های کاذب، پیدا کردن شواهد ویدئویی سریع و واکنش به تهدیدات امنیتی واقعی را به عنوان به زودی به عنوان آنها رخ می دهد. در عین حال، دوربین های رنگی Turbo HD Color Vu دارای تصاویر واضح و روشن، رنگی حتی در تاریکی کامل هستند، بلافاصله به مشتریان هشدار می دهند تا نقض امنیتی و ارائه شواهد ویدئویی عالی در هر کجا که مورد نیاز است. "

منبع : شرکت نصب و فروش دوربین مداربسته کرج تهران

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/03/02
  • تعداد مشاهده : 309 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech