صفحه اخبار

دوربین های مداربسته ptz جدید darkfighter darkvighter ارائه وضوح تصویر بهتر ، به کاهش نگرانی های امنیتی کمک می کند

دوربین های مداربسته ptz جدید darkfighter darkvighter

انقلابی DarkFighterX تصاویر رنگی روشن را در 0.001 لوکس ارائه می دهد

انقلابی DarkFighterX تصاویر رنگی روشن را در 0.001 لوکس ارائه می دهد
 
دوربین های مانیتورینگ DarkFighter DarkFighter های Hikvision وضوح تصویر و تمرکز سریع و همچنین ویژگی های اضافی را برای بهبود کیفیت نظارت و کاهش نگرانی های امنیتی ارائه می دهند.

این سریال شامل مدل DS-2DF8225IH-AELW DarkFighterX PTZ تازه راه اندازی شده Hikvision است که میزبان یک طراحی حسگر دوگانه با فناوری فوق العاده کم نور انقلابی ، از جمله لنزهای نوری 25 برابر با فوکوس سریع و قابلیت های 200m IR برای محیطهای لوکس 0.001 است. این دوربین همچنین از ردیابی هوشمند پیشرفته و پیشرفته ، مجموعه کامل PTZ آنالیزهای Hikvision و فناوری فشرده سازی H.265 + برخوردار است. این دو سنسور CMOS با اسکن مترقی 2 MP 1 / 2.8 "که به طور جداگانه IR و نور مرئی را جمع می کنند ، به کار می رود. فناوری اختراع BiV-Spectral Fusion Hikvision سیگنال را از هر سنسور ترکیب می کند تا یک تصویر روشن و رنگارنگ را در صحنه های پایین تر از 0.001 لوکس ایجاد کند. DarkFighterX مجهز به توابع هوشمند است که باعث بهبود فیلترینگ صحنه می شود تا آلارم کاذب را کاهش داده و ردیابی خودکار را بهبود ببخشد ، و تشخیص هوشمندی مانند عبور از خط ، نفوذ و شناسایی ورودی / خروجی منطقه را انجام دهد.

ویژگی های پیشرو در صنعت از دیگر مدل های Hikvision DarkFighter PTZ جدید شامل وضوح 4K برای تصاویر با رنگ های کامل با جزئیات بیشتر ، تثبیت کننده تصویر نوری برای بهبود ثبات در هر شرایط و ردیابی خودکار 2.0 برای ردیابی اهداف طبقه بندی شده است.

فوکوس سریع روی مدلهای 8 اینچی نظارت حتی اگر پس از بزرگنمایی یا تغییر ناگهانی صحنه ناگهان بزرگنمایی شود ، وضوح تصویر فوری را نشان می دهد. با تمرکز و بزرگنمایی همزمان ، دوربین تصاویر با سرعت بسیار متمرکز و بسیار مفصلی را برای کمک به متخصصان امنیتی و کاربران نهایی برای کاهش یا پاسخ دادن به نگرانی های امنیتی فراهم می کند. اطلاعات دقیق مانند این می تواند سریعتر به شناسایی مقصرین در نقض امنیت یا حادثه دیگر کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های Hikvision به صورت آنلاین به ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره سری DarkFighter PTZ Smart Pro جدید Hikvision ، به این لینک مراجعه کنید یا کاتالوگ ما را در اینجا بارگیری کنید.
0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/06/20
  • تعداد مشاهده : 536 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech