صفحه اخبار

هایک ویژن برای نشان دادن سیستم های حمل و نقل هوشمند در کنگره جهانی its در سنگاپور شرکت می کند

سیستم های حمل و نقل هوشمند

هایک ویژن ، ارائه دهنده پیشرو در جهان محصولات و راه حل های امنیتی ویدئویی ، در بیست و یکم و 25 اکتبر سال 2019 در بیست و نهمین کنگره جهانی سیستم های هوشمند حمل و نقل (ITS) در سنگاپور به نمایش می گذارد و جدیدترین نوآوری های خود را در زمینه مدیریت ترافیک ، راه حل های تلفن همراه و پارکینگ به ارمغان می آورد.

در این رویداد ، Hikvision مجموعه ای از راه حل های حمل و نقل هوشمند و محصولات از جمله دوربین ترافیک ، کنترل سیگنال ، دستگاه های تلفن همراه هوشمند ، یک راه حل کامل پارکینگ و یک سیستم آموزشی الگوریتم هوش مصنوعی را معرفی می کند.

 بن مائو ، مدیر کل هایک ویژن سنگاپور گفت: "ما در تلاش هستیم تا راه حل های مدیریت حمل و نقل خود را از شهرهای باهوش تر و سبز تر پشتیبانی کرده و به ساختن قسمت های اساسی زندگی روزمره مانند رفت و آمد و پارکینگ کمک کنیم."


کنترل و نظارت بر ترافیک
با کشف تخلفات راهنمایی و رانندگی ، شناسایی پلاک ، شناسایی ویژگی های وسیله نقلیه و سرعت گرفتن سریع ، دوربین های راهنمایی و رانندگی هایک ویژن برای استفاده در ایست بازرسی ، تقاطع و بزرگراه ها به نمایش در می آیند. دوربین ها جریان ترافیک را مشاهده و نظارت می کنند ، هنگامی که ایجاد ترافیک در یک تقاطع مشخص می شود ، راه حل های کنترل سیگنال راهنمایی و رانندگی Hikvision اجازه می دهد تا چراغ راهنمایی با هماهنگی لازم انجام شود تا ترافیک تا حد امکان آزادتر شود.


اجرای هوشمند تلفن همراه
غرفه هایک ویژن همچنین مجموعه ای از دستگاه های تلفن همراه هوشمند را برای اهداف گشت و گذار در جاده ها ارائه می دهد. شرکت کنندگان می توانند تظاهرات زنده یک کیت PTZ پانورامای سواری بر روی خودروی Hikvision را تجربه کنند ، که به منظور ایجاد منظره پانوراما از محیط اطراف در هنگام کار ون پلیس وظیفه دارد. این دوربین توانایی تشخیص پلاک و ضبط غیرقانونی پارکینگ را دارد.


مثال دیگر دوربین های پوشیدنی Hikvision و ایستگاه داک مربوطه برای شارژ و جمع آوری داده ها است. این دوربین ها مجهز به یاب های GPS هستند که به مرکز کنترل می توانند دریابند که در آن حادثه رخ داده است و به عنوان مثال پشتیبان تهیه می کند.


راه حل ساده پارکینگ
هایک ویژن همچنین راه حل پیشرفته ترین پارکینگ هوشمند خود را برای این رویداد به ارمغان خواهد آورد. این راهنما را با راهنمایی دقیق پارکینگ با استفاده از چراغ ها و نمایشگرهای نشانگر ، جستجوی مستقیم وسیله نقلیه در کیوسک ها و ورود سریع و خروج سریع با سیستم های ANPR می دهد.


سیستم آموزش الگوریتم هوش مصنوعی
این شرکت همچنین سیستم آموزش الگوریتم هوش مصنوعی خود را نشان می دهد که شرکای ITS را قادر می سازد الگوریتم های لازم را برای نیازهای ویژه مشتری و استقرار آنها آموزش دهند.

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/07/06
  • تعداد مشاهده : 571 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech