صفحه اخبار

هایک ویژن آخرین شیوه های خلاقانه ai cloud را در cpse 2019 به نمایش گذاشت

شیوه های خلاقانه ai cloud

شرکت هایک ویژن ، پیشرو در جهان از محصولات و راه حل های جدید در زمینه امنیت ، آخرین فن آوری ها ، محصولات و راه حل های نوآورانه خود را در نمایشگاه امنیت عمومی چین (CPSE) 2019 در شنژن از 28 تا 31 اکتبر به نمایش گذاشت.

 
امسال دومین سالگرد هوش مصنوعی هایک ویژن اعلام شد. ارائه Hikvision با عنوان "Fusing Data for a World Smarter" لقب گرفته و سکوی AI Cloud خود را به نمایش می گذارد که از ادغام IoT و داده های شبکه اطلاعاتی که برای توانمندسازی برنامه ها و خدمات جدید هوشمند پشتیبانی می کند ، به نمایش گذاشته شد.

 
Hikvision AI Cloud
 مبتنی بر یک معماری توزیع شده است که شامل محاسبات ابری و محاسبات لبه است. این الگوریتم های هوش مصنوعی (AI) از ابر ، به دامنه ی حاشیه ضبط کننده های ویدیویی و سرورهای پیش فرض و سپس به لبه های گره با دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های IoT گسترش می یابد. معماری سه لایه از این هدف پشتیبانی می کند تا یک کلاس جدید از برنامه های هوشمندتر و سریعتر با هوش مصنوعی ارائه شود.

 

در این نمایشگاه ، بازدید کنندگان می توانند تعداد زیادی از برنامه های کاربردی AI Cloud را در عمل مشاهده کنند. این برنامه ها برای کمک به مشتریان در دستیابی به تحول دیجیتالی خود در مناطقی مانند ایمنی عمومی ، حمل و نقل ، خرده فروشی ، امور مالی ، لجستیک ، جامعه ، حفاظت از محیط زیست و غیره ایجاد شده اند.

 سیستم حمل و نقل هوشمند
با استفاده از فناوری تجزیه و تحلیل فیلم مبتنی بر هوش مصنوعی ، سیستم حمل و نقل هوشمند Hikvision تخلفات رانندگی را به منظور کاهش تعداد آسیب ها و تلفات انسانی شناسایی می کند. با ادغام اطلاعات ویدئویی با سایر سیستم ها و الگوریتم ها ، داده های ترافیک را می توان در نقشه های شهر برای راهنمایی بیشتر ترافیک و بهبود رفت و آمد شهری تجسم کرد.

خرده فروشی هوشمند
راه حل های خرده فروشی هوشمند Hikvision چالش های تجارت خرده فروشی را برطرف می کند و فناوری های مهم نظیر تجزیه و تحلیل ویدیویی ، داده های بزرگ ، محاسبات ابری و هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به نیاز خرده فروشان آفلاین مانند مراکز خرید ، سوپر مارکت ها و فروشگاه های مارک فراهم می کند. برنامه ها شامل شمارش افراد ، تجزیه و تحلیل محبوبیت کالا ، گشت زنی از راه دور در فروشگاه ها ، نظارت بر صندوق دار ، مدیریت قفسه ، ظروف بدون سرنشین و موارد دیگر است.

دوربین های دارای توان هوش مصنوعی
در غرفه های Hikvision ، بازدیدکنندگان شیوه های AI Cloud را مشاهده کردند ، اما همچنین نگاهی دقیق به محصولات نوآورانه مؤثر در این پروژه ها ، مانند:

 
- دوربین های فیلمبرداری یکپارچه رادار: ادغام رادارهای با دقت بالا با دوربین های هوشمند با یادگیری عمیق ، امکان تشخیص مسافت طولانی را در هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر می کند.

- دوربین های یکپارچه چند لنز: ترکیبی چند لنز در یک دستگاه برای پاسخگویی به نیازهای چند منظوره کاربران در یک سناریوی واحد.

 
علاوه بر این ، Hikvision محصولات هوشمندی را از جمله دوربین های مجهز به AI Turbo HD 5.0   ، سری Easy IP 4.0 با فناوری های AcvSense و ColorVu Hikvision و دوربین های یادگیری عمیق DeepinView به نمایش گذاشت.

 
تجربه بستر های نرم افزاری Hikvision AI

در غرفه ، بازدید کنندگان همچنین می توانند با انبار الگوریتم پلت فرم باز Hikvision AI و فرایند تحویل ارتباط برقرار کنند. از طریق رابط کاربری AI Cloud ، آنها می توانند نحوه انتخاب مدل های مختلف الگوریتم را از انبار ، بارگیری آنها بر روی دوربین AI و انجام زمان واقعی ، شناسایی هوشمندانه و تجزیه و تحلیل اشیاء مانند تراشه سیب زمینی ، خاموش کننده آتش و موارد دیگر تجربه کنند.

درباره CPSE
نمایشگاه CPSE 2019 دارای 9 سالن نمایشگاه با بیش از 6000 غرفه ، با مساحت 115000 متر مربع است. این 11 سال است که بزرگترین نمایشگاه در صنعت امنیت جهانی است. بیش از 1500 تولید کننده از بیش از 100 کشور و منطقه محصولات پیشرفته و راه حل های فناوری امنیتی را به نمایش می گذارند.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن، سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی🔸

📞02634216001
📞02634216002

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/08/14
  • تعداد مشاهده : 672 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech