صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن موفق به کسب جایزه بین المللی نوآوری detektor 2019 شد

شرکت هایک ویژن  کسب جایزه بین المللی نوآوری

هایک ویژن این جایزه را برای دوربین مداربسته حرارتی و نوری تحت شبکه کسب کرد.

این جایزه در گروه هشدار و تشخیص است. هیئت منصفه درباره دوربین هایک ویژن گفت: "از طریق ترکیبی از تجزیه و تحلیل هوشمند ، فن آوری های حرارتی و نوری ، Hikvision موفق به ارائه یک راه حل چشمگیر برای تشخیص زود هنگام و عملکرد بهینه شده است."


مارس وچمن ، مدیر محصولات حرارتی در هایک ویژن اروپا برای دریافت این جایزه در این مراسم حضور داشت. وی گفت ، "Hikvision از دریافت این جایزه هیجان زده است. دوربین خلاق تحت شبکه شبکه حرارتی و نوری نوآورانه ما در ماه ژوئیه به منظور توانمندسازی تیم های امنیتی برای جلوگیری از آتش سوزی قبل از شروع واقعی ، در ژوئیه راه اندازی شد. همچنین با چنین تشخیص آتش سوزی پیشرفته بسیار مقرون به صرفه است. ما خوشحالیم که این محصول به خوبی توسط صنعت امنیتی شناخته شده است. "

دوربین برنده  جایزه Hikvision DS-2TD1217-2 / V1 تشخیص سریع آتش سوزی در محیط داخلی از طریق فناوری دو طیفی ، که تصاویر را با استفاده از تابش حرارتی و نور مرئی ضبط می کند.

این دوربین با نمایش تصاویر نوری و حرارتی از طریق ترکیب دو تصویر با هم ، به پرسنل ایمنی کمک می کند تا به سرعت منبع آتش را نشان دهند. نکته مهم این که ، هنگامی که درجه حرارت بالاتر از حد تعیین شده توسط کاربر قرار می گیرد - این دوربین نیز زنگ خطر را ایجاد می کند و به طور بالقوه به پرسنل اجازه می دهد تا از احتراق یا احتراق جلوگیری کنند.


علاوه بر این ، دوربین به منظور پشتیبانی از نظارت داخلی و تشخیص پیشرفته نفوذ ، یک پردازنده ی گرافیکی برای اجرای الگوریتم یادگیری عمیق Hikvision دارد.


مجهز به دو وظیفه , هم برای تشخیص آتش سوزی و هم برای تشخیص نفوذ . این دوربین برای راه حل های داخلی بخصوص در سناریوهای کاربردی مانند انبارها ، موزه ها ، مراکز داده و دفاتر بسیار توصیه می شود.


درباره جوایز بین المللی Detektor
سال 2019 میلادی بیستمین سالگرد جوایز بین المللی Detektor است که توسط مجله تجارت امنیتی Detektor International در سال 1999 تأسیس شد. هدف این جوایز شناخت و تجلیل از نوآوری های برجسته و پیشرفته صنعت امنیت است.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن، سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی🔸

📞02634216001
📞02634216002

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/09/05
  • تعداد مشاهده : 628 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech