صفحه اخبار

دوربین بولت تحت شبکه حرارتی هایک ویژن برنده نوآوری محصول در جوایز امنیت و آتش سوزی 2019 شد

دوربین بولت حرارتی هایک ویژن

هایک ویژن برنده جایزه IFSEC و FIREX Product Innovation of the Year برای دوربین مداربسته بولت تحتشبکه حرارتی DS-2TD2136 خود در جوایز امنیتی و آتش 2019 در لندن شد.

دوربین DS-2TD2136 یک راه حل دوربین حرارتی  قدرتمند ، موثر و مقرون به صرفه را در اختیار بازار امنیت قرار می دهد ، که این امر باعث کاهش نیاز به نورپردازی می شود و می تواند پوشش دوربین های فیلمبرداری استاندارد را تکمیل و تقویت کند.

 این دستگاه از فناوری پردازش تصویر برش لبه بهره می برد و الگوریتم تحلیل رفتار قدرتمند آن ، امکان تشخیص خودکار نفوذ را فراهم می کند. در همان زمان دوربین عملکرد زنگ خطر استثناء درجه حرارت و الگوریتم پیشرفته تشخیص آتش را فراهم می کند. این دوربین بسته به نیاز پروژه ، از لنزهای 7mm ، 10mm ، 15mm ، 25 mm و 35mm استفاده اختیاری می کند.


DS-2TD2136
 برای وسیع ترین محیط ممکن حتی در مناطقی که دید معمولی به شدت محدود است مناسب است: در شب ، در تابش خورشید شدید ، مه و در هنگام بارش برف یا طوفان باران. تصویربرداری حرارتی در مورد تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی برای تشخیص سوژه ها نسبت به دوربین های معمولی که از نور مرئی استفاده می کنند ، دقیق تر است. این امر باعث کاهش آلارم کاذب و افزایش راندمان امنیتی می شود.


جاستین هولیس ، مدیر بازاریابی Hikvision UK & Ireland ، گفت این شرکت خوشحال است که دوربین شبکه حرارتی خود جایزه نوآوری محصول سال را به دست آورد.

وی گفت: "ما از برنده شدن در جوایز نوآوری محصولات IFSEC و FIREX برای این دوربین  ، هیجان زده ایم." "Hikvision تلاش کرده است تا از طریق تعهد ما به توسعه محصول جدید و نوآوری های تکنولوژیکی ، مزایای بسیاری از فناوری حرارتی را به بازار نظارت بر امنیت گسترده تر برساند ، و شناخت از قضات جوایز امنیت و آتش سوزی عالی یک تأیید واقعی از کار تحقیق و توسعه ما است. و تیم های توسعه محصول. "

🔸هوشمند افزار آسیا (http://ittech-cctv.com/) نمایندگی هایک ویژن، سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی🔸

📞02634216001
📞02634216002

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/09/16
  • تعداد مشاهده : 639 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech