صفحه اخبار

اولین اجلاس نوآوری هایک ویژن و راه حل های ترکیبی در بازار برگزار می شود

اولین اجلاس نوآوری هایک ویژن و راه حل های ترکیبی

👈هایک ویژن نخستین اجلاس نوآوری خود را در تاریخ 12 تا 13 مارس در نزدیکی آمستردام هلند برگزار می کند. تحت عنوان "کشف. همکاری. گسترش دهید. "، هایک ویژن راه حل های یکپارچه خود را با شرکای مختلف فن آوری نشان می دهد ، و به بازدید کنندگان این سلیقه را می دهد که چطور راه حلهای ترکیبی می توانند بازارهای آینده خود را فعال کنند. طیف کاملی از غرفه داران حاضر ، از جمله Western Digital ، گروه Vemco و Telescopic Mast حضور خواهند داشت.

👈در این اجلاس ، مشتریان و سایر فعالان صنعت قادر خواهند بود برای خود ببینند که ترکیب قدرتمند هایک ویژن و شرکای فناوری آن چه تاثیری در شهرها ، خرده فروشی ها و بهداشت دارند.  

👈با داشتن توانایی تحقیق و توسعه 16000 مهندس در هشت مرکز تحقیق و توسعه ، Hikvision در صدر توسعه فناوری برای طیف گسترده ای از راه حل ها قرار دارد.

👈درک یانگ مدیر کل Hikvision اروپا می گوید: "ما از گردهم آوردن شریک فناوری و مشتریان برای بحث در مورد روند نوآوری در بازارهای چشم انداز خود ابراز هیجان داریم." ما یک اکوسیستم غنی از شرکا داریم که مجموعه راه حلهای خودمان را تکمیل می کند. اجلاس سران ، روشی جدید برای همکاری با یکدیگر را نشان می دهد و منجر به ایجاد راه حل های جدید و مهم برای رفع نیازهای مشتریان می شود - با داشتن امتیاز ارزشمند اضافی که بتوانیم به صورت حضوری در مورد این نیازها صحبت کنیم. "

🔸هوشمند افزار آسیا ارائه دهنده سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی🔸

📞02634216001 - داخلی 1
📞02634216002

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/10/17
  • تعداد مشاهده : 697 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech