صفحه اخبار

هایک ویژن آخرین فناوری های نوآورانه را در اینترسک 2020 به نمایش گذاشت

آخرین فناوری های نوآورانه را در اینترسک

هایک ویژن ، آخرین نوآوری های خود را در Intersec 2020 ، بزرگترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه ، 19 تا 21 ژانویه در دبی به نمایش  گذاشت.

فن آوری ها و برنامه های در حال ظهور امکانات جدیدی را برای صنعت امنیتی گشوده اند. امسال ، بازدید کنندگان می توانند محصولات و راه حل های پیشرو در بازار Hikvision را برای کاربران در صنایع مختلف تجربه کنند.


ادراک چند بعدی
درک چند بعدی Hikvision برای انواع نیازهای امنیتی ، تغییر شکل مجدد سیستم های امنیتی و ارائه خدمات جامع تر به مشتریان ، ایجاد شده است. در غرفه نمایش ، بازدید کنندگان می توانند دوربین هایی را با ترکیبی عمیق از رادار و فناوری فیلم ببینند که توانایی درک بیش از محدوده بصری در مناطقی مانند مدیریت ترافیک را نشان می دهد.

دوربین های چند هوش
فناوری چند هوش از چندین الگوریتم که همزمان در یک دوربین در حال اجرا هستند ، پشتیبانی می کند. جدیدترین دوربین های اطلاعاتی هایک ویژن می توانند چندین الگوریتم یادگیری عمیق را به صورت موازی برای تعدادی از سناریوهای پیچیده اجرا کنند. و در عین حال ، این دوربین ها داده های ساختاری شده از اهداف مختلف مانند صورت ، بدنه و وسایل نقلیه را بطور همزمان تجسم و تجزیه و تحلیل می کنند. آنها به منظور تقویت آگاهی موقعیتی در سناریوهایی مانند جاده های شهری ، برای شناسایی تخلفات و تشخیص انواع وسایل نقلیه و پلاک خودروها طراحی شده اند.


دوربین های حرارتی جدید و مقرون به صرفه
با دستیابی به موفقیت در تصویربرداری ، الگوریتم ها و کاربردهای هوشمند ، هایک ویژن دوربین حرارتی جدید و مقرون به صرفه را به نمایش می گذارد ، که برای حفاظت از محیط و جلوگیری از آتش سوزی طراحی شده است. این دوربین حرارتی به طور خاص برای نظارت بر برد کوتاه - حداکثر 70 متر - طراحی شده است و برای محافظت از محیط در مناطق مسکونی ، ساختمانهای اداری و کارخانه ها مناسب است.


در Intersec ، Hikvision همچنین محصولات هوشمند ، از جمله دوربین هایی با فناوری های AcuSense را نشان می دهد ، که می توانند هشدارهای دقیق جلوگیری از نفوذ مشتری را ارائه دهند. دوربین های با فن آوری های ColorVu ، به مشتریان تصویربرداری رنگ با کیفیت بالا در دید در شب. علاوه بر این ، بازدید کنندگان همچنین می توانند طیف گسترده ای از محصولات و نوآوری های جدید مانند محصولات زنگ دار ، پایانه های تشخیص چهره ، الکترونیک خودرو ، محصولات LED ، Hik-Central و… را مشاهده کنند.

🔸هوشمند افزار آسیا ارائه دهنده سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی🔸

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/11/01
  • تعداد مشاهده : 572 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech