صفحه اخبار

دوربین مداربسته هایک ویژن مجهز به سنسور pir برای حفاظت از ساخت و ساز

دوربین مداربسته مجهز به سنسور pir برای حفاظت از ساخت و ساز

حفاظت از ساخت و ساز و ساختمان های در حال ساخت: پیمانکاران به منظور حفاظت از مصالح با ارزش از دوربین های مجهز به PIR استفاده می کند


برای یک نصب کننده ، طیف وسیعی از دوربین های مجهز به Turbo HD PIR تأثیر چشمگیری بر شغل وی گذاشته است و به نصاب امکان می دهد در زمان های خلوت و ساعت هایی که احتمال سرقت بالا است ، سایت های ساخت و ساز و سایر مکان های با ارزش را نظارت و کارآیی بیشتری داشته باشد.
 

پل هاوکینگ ، مدیرعامل شرکت نصب و راه اندازی امنیت امنیتی هامپشایر ، Forward Securitieشرکت وی شهرت کاملی را در بین انواع خدمات دیگر ایجاد کرده است که مکان های ساختمانی را تأمین می کند ، از جمله مواد و تجهیزات مهم بجا مانده در شب و بدون مراقبت در مجتمع سایت.

هوکینگ توضیح می دهد که ترکیبات ساخت سایت می توانند شامل تعدادی از مواد فوق العاده با ارزش و جذاب برای سارقان بالقوه باشند. وی می گوید: "دیزل ، مس ، ابزار ، کابل کشی ، پایین آجر ، بلوک های نسیم ، سوخت ، دیزل جاده ، حتی دروازه های فلزی." "هزاران مصالح با ارزش در آنجا ذخیره می شود."

برای نظارت بر این اماکن در برابر سرقت, ترکیبی از سنسورهای تشخیص حرکت pir و دوربین مداربسته مناسب هستند که دوربین های هایک ویژن این نیاز را برطرف میکنند.

وی گفت: "این محصولات کوچک دوست داشتنی هستند." "هنگامی که Hikvision آنها را بیرون آورد ، من PIR های جداگانه ما را تنظیم کردم. با دوربین PIR ، در دوره مسلح ، اگر کسی به قسمت دیدگاه خود حرکت کند ، زنگ خطر وجود دارد. اگر کسی آن را بپوشاند ، در حال هشدار است. اگر کسی آن را به جهتی دیگر حرکت دهد ، به حالت هشدار می رود. بنابراین من محصولاتی را که قبلاً از آنها استفاده می کردیم بنزین کردم و اکنون من منحصراً از Hikvision استفاده می کنم. "

طیف دوربین Turbo HD PIR از فناوریهای پیشرفته نظارت تصویری برای بهبود دقت زنگ و جلوگیری از هجوم استفاده می کند. تأیید صحت تصویری زنگ هشدارها به این معنی است که می توان به یک پاسخ سریع از یک سرویس نگهبانی تحت نظارت رسید.

ردیاب داخلی PIR این دوربین ، نور مادون قرمز را که توسط بدن انسان خاموش شده است ضبط می کند و آن را از دیگر «نویز بصری» متمایز می کند. با تشخیص حرکت حرکات Hikvision سری Turbo HD K DVR ، Hikvision می تواند برای کاهش آلارم کاذب ناشی از حرکت اهداف بدون انتشار IR بدن انسان. به این ترتیب ، فیلتر هشدارهای کاذب باعث کاهش فضای ذخیره سازی و هزینه های آن می شود و همچنین به معنای کارآیی جستجوی فیلم های پس از رویداد است.

این دوربین همچنین یک پروزکتور با نور  سفید تولید می کند که به عنوان یک سیگنال هشدار دهنده برای متوقف کردن متجاوزان عمل می کند. و چراغ سفید به عنوان یک نورپردازی تکمیلی عمل می کند و به دوربین این امکان را می دهد تا هنگام روشن شدن زنگ حتی در محیط های بسیار تاریک ، تصاویر شفافی را ضبط می کند.

هوکینگ می گوید: "هنگامی که زنگ خطر در یکی از سایت های ما ایجاد شده است ، ما اساساً یک پاسخ محافظت شده تضمین می کنیم." "از آنجا که ترکیبی از PIR و فیلمبرداری اثبات می کند که سارقان در محل هستند. "

هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن، سیستم های حفاظتی، امنیتی، کنترل دسترسی و هوشمندسازی


📞02634216001
📞02634216002

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/11/02
  • تعداد مشاهده : 736 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech