صفحه اخبار

هایک ویژن نسل جدیدی از محصولات دوربین مداربسته acusense را به بازار عرضه می کند

 دوربین مداربسته acusense

آخرین الگوریتم یادگیری عمیق ، قابلیت کاهش زنگ هشدار اشتباه را تا دقت 98٪ افزایش می دهد
 
🔴خلاصه ی این مطلب :
هایک ویژن نسل جدید دوربین های AcuSense  را تولید کرد.
➕ویژگی های نسل جدید:
➕دقت در تشخیص انسان و وسایل نقلیه با حذف هشدارهای کاذب تا 98 درصد
➕مکالمه صوتی دوطرفه
➕چراغ های چشمک زن و هشدار در محل
➕حساسیت بیشتر نسبت به نور کم در محیط
➕فاصله بیشتر در تشخیص و هشدار

هایک ویژن ، راه اندازی نسل جدید محصولات AcuSense خود را با بروزرسانی های قابل توجه اعلام کرد.

👈فرانک ژانگ ، رئیس مرکز بین المللی محصولات و راه حل ها در هایک ویژن می گوید: "محصولات Hikvision AcuSense در سال 2018 معرفی شد ، با این ایده که برای اولین بار آلارم و خدمات هوشمندی را در اختیار مشاغل کوچک و مشتریان مسکونی قرار دهید." به طور خلاصه ، فناوری AcuSense به پرسنل امنیتی این امکان را می دهد تا روی رویدادهای انسانی و وسایل نقلیه تمرکز کنند نه اشیاء ناچیز ، بنابراین آنها می توانند با کارآمدتری عمل کنند که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند ، در حالی که کاربران نهایی می توانند کنترل کامل سیستم امنیتی خود را در هر زمان و از هر کجا انجام دهند. "


👈دقت هشدار بهبود یافته است
جدیدترین دستگاه های Hikvision AcuSense با الگوریتم یادگیری عمیق به روز شده طراحی شده اند ، که جریان های ویدئویی زنده را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به عنوان "انسان" ، "وسیله نقلیه" یا "رویدادهای دیگر" برچسب گذاری می کند.

کسانی که برچسب آنها به عنوان انسان و وسیله نقلیه قرار دارد ، باعث هشدار برای کارمندان امنیتی می شوند ، در حالی که سایر رویدادها مانند قطرات باران ، حیوانات یا حرکت شاخ و برگ ، به عنوان مثال ، به شدت چشم پوشی می شوند. نتیجه کاهش قابل توجه آلارم کاذب است . اکنون با دقت نزدیک به 98٪. به این ترتیب ، پرسنل امنیتی می توانند روی موضوعات اصلی امنیتی تمرکز کرده و اقدام کنند. علاوه بر این ، فیلم های مرتبط به طور خودکار برای جستجوی آسان تر طبقه بندی می شوند.


👈تشخیص حرکت پیشرفته با طبقه بندی انسان / وسیله نقلیه
 به طور خاص ، هنگام شناسایی حرکت ، سیستم تجزیه و تحلیل می کند که آیا با یک انسان یا وسیله نقلیه در ارتباط است ، و اینکه آیا باید زنگ خطر ایجاد شود یا خیر. بنابراین ، هنگامی که کاربران عملکرد تشخیص حرکت را فعال می کنند ، می توانند از همان میزان دقت هشدار داده شده توسط فناوری AcuSense Hikvision بهره مند شوند.


👈مکالمه صوتی دو طرفه و نور چشمک زن
در صورت نیاز به بازدارندگی در زمان واقعی ، هایک ویژن مدل های دوربین را نیز با یک چراغ چشمک زن و هشدار صوتی می دهد. به محض شروع زنگ هشدار ، چراغ داخلی چشمک می زند. هم زمان ، پرسنل امنیتی می توانند با استفاده از بلندگو داخلی و میکروفون موجود در دوربین ، با شخصی که زنگ خطر را برای تأیید ارتباط برقرار میکنند. حتی از آهنگ های صوتی سفارشی پشتیبانی می کنند که می توانند از پیش ضبط شده با توجه به محیط های مختلف استفاده کنند.


👈عملکرد بهتر در محیط کم نور
جدیدترین لنزهای دوربین AcuSense مجهز به دیافراگم تا F1.4 هستند. این فناوری برای روشنایی بهینه تصویر و عملکرد بهتر در محیط های کم نور امکان ورود نور بیشتری به لنز را فراهم می کند.


👈پوشش منطقه بزرگتر
در مقایسه با دوربین های قبلی AcuSense ، این نسل جدید مسافت های هدف را از 10 ، 15 یا 22 متر تا 20 ، 25 یا 30 متر بسته به مدل گسترش می دهد.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/11/26
  • تعداد مشاهده : 574 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech