صفحه اخبار

نسل جدید دوربین مداربسته هایک ویژن easyip 4 تولید شد

دوربین مداربسته هایک ویژن easyip 4

شرکت هایک ویژن، پیشگام جهان در محصولات و راه حل های نظارت تصویری ابتکاری، طیف وسیعی از دوربین های EasyIP 4.0 و NVR را تولید کرد. با استفاده از قابلیت های EasyIP 3.0 این قابلیت ها ایجاد امنیت را ساده، عملی و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ایجاد میکند.

محصولات EasyIP 4.0 براساس H.265 + Hikvision Codec ساخته شده است که باعث کاهش پهنای باند و ذخیره سازی مورد نیاز تا 50٪ بیش از H.265 می شود و صرفه جویی های عمده ای را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​انجام می دهد.

به عنوان یک مزیت اضافی، محدوده EasyIP 4.0 شامل تعدادی از نوآوری های جدید برای کمک به کسب و کار به منظور افزایش نظارت و امنیت آن معرفی می کند.

Hikvision AcuSense
ادغام Hikvision AcuSense به دوربین های IP EasyIP 4.0 و NVR ها، کمک می کند تا آلارم های کاذب را با دقت بیش از 90٪ و واکنش سریع تر به تهدیدات امنیتی واقعی کمک کنند. Hikvision AcuSense با تشخیص انسان یا وسایل نقلیه کار می کند و به طور موثر آلارم های کاذب ناشی از حرکات طبیعی، مانند باران یا برگ ها را فیلتر می کند. دوربین های فعال Hikvision AcuSense با پرژکتور نور سفید و آلارم های صوتی نیز از مزاحمان احتمالی جلوگیری می کنند.

 
علاوه بر این، دوربین مداربسته Hikvision AcuSense بیشتر تکنولوژی Hikvision "Powered by DarkFighter" را با نور کم نور در اختیار شما قرار می دهد که حتی در شب نیز تصاویر نظارت عالی را فراهم می کند. همراه با قابلیت های ویدئویی فوق العاده با کیفیت بالا، Powered by DarkFighter تضمین می کند که سازمان ها می توانند به طور موثر به تهدیدات امنیتی شناسایی و واکنش نشان دهند و در صورت نقض امنیت، مدارک ویدئویی عالی ارائه دهند.


به عنوان یک فرمت برای Hikvision AcuSense، EasyIP 4.0 NVR ها یک ویژگی جستجوی سریع را فراهم می کنند که به تیم های امنیتی اجازه می دهد تا سریعا در صورت وقوع حادثه امنیتی فیلم ها را پیدا کنند. این موجب صرفه جویی در ساعت های زیادی برای تیم هایی می شود که در غیر این صورت دستیابی به فیلم را جستجو کنند.

 

Hikvision ColorVu
دوربین های EasyIP 4.0 ColorVu از نور گرم و ممتاز استفاده می کنند تا تصاویر ویدئویی رنگی روشن را حتی در شب نیز ارائه دهند. قابلیت های تقویت کننده رنگ در اطراف ساعت با یک دیافراگم فوق العاده F1.0، یک سنسور پیشرفته، روشنایی مکمل گرم و انواع تکنولوژی های دیگر می باشد. دوربین های EasyIP 4.0 ColorVu با نورپردازی واضح تر و رنگارنگ، هر زمان که در روز یا شب اتفاق می افتد، در مقابل حملات امنیتی حمایت می کنند.

 

دوربین های EasyIP 4.0 ColorVu جدید می توانند با یکی از NVR های فعال AcuSense Hikvision همراه شوند تا آلارم های کاذب را به حداقل برسانند و سرعت جستجوهای هدف را افزایش دهند.

 

امنیت سایت بی سابقه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
دوربین های EasyIP 4.0 و NVR ها راه حل های نظارتی با کیفیت و مقرون به صرفه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​را ارائه می دهند.

 

فرانک ژانگ مدیر کل بازاریابی بین المللی محصولات در Hikvision گفت: "در گذشته، ویژگی های نظارتی نظیر ویدئو با کیفیت بالا، ,ویدئوی رنگی در شب و پرژکتور نور خودکار و آلارم های صوتی اکنون، با محدوده EasyIP 4.0، ما این ویژگی ها را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​امکان پذیر کرده ایم و به آنها کمک می کنیم تا امنیت بیشتری را در سطح سایت به دست آورند. "

5.00 1
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/03/19
  • تعداد مشاهده : 894 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech