صفحه اخبار

راهکار های هایک ویژن برای غربالگری افراد در زمان شیوع بیماری

راهکار برای غربالگری افراد

یک دوربین مداربسته می تواند یک دستگاه غربالگری مؤثر برای تشخیص افراد با دمای بدن بالا باشد. این نوع نظارت می تواند یک روش غربالگری سریع در مناطق پر رفت و آمد مانند فرودگاه ها ، بیمارستان ها ، ساختمان های اداری و سایر مناطق پر تجمع افراد را فراهم کند تا به شناسایی سریع افرادی که درجه حرارت بدن آنها بالا رفته است کمک کند.



استفاده از روش غربالگری بدون تماس یکی از اقدامات فعلی برای کشف سریع افراد با افزایش دمای پوست است.

راه حل غربالگری دمای هایک ویژن ، با انواع مختلف محصول و کاربردهای گسترده ای ، برای تشخیص دمای سطح پوست برای دستیابی به غربالگری اولیه سریع و ایمن در مناطق عمومی طراحی شده است. انعطاف پذیری آن به این معنی است که می توان در بسیاری از سناریوها مورد استفاده قرار گرفت.

 در همین حال ، راندمان و هزینه برای کاربران مهم است. سوال این است که بهترین راه حل برای نیازهای آنها چیست؟

 


غربالگری دما با استقرار سریع

برای سناریوهای پر ترافیک ، از جمله: ترافیک شهری (ایستگاه قطار ، ایستگاه اتوبوس ، مترو ، فرودگاه و غیره) ، ساختمانها (مانند مدارس ، پارکهای سازمانی ، ساختمانهای اداری ، مراکز خرید و غیره) ، یک طرح غربالگری دمای موقتی می تواند به کار رود. استقرار سریع به طور جداگانه با دستگاههای مختلف (دوربین های حرارتی / دوربین های دستی گرمایشی / درهای ردیاب فلزی و غیره) حاصل می شود

این غربالگری دما با استقرار سریع اقتصادی و عملی است و روند استقرار و جداسازی بعدی آن آسان و راحت است. دقت اندازه گیری دما برای تأمین نیازهای غربالگری اولیه در دمای 0.5 درجه سانتیگراد یا 0.3 درجه سانتیگراد می باشد.

 غربالگری دما با کنترل دسترسی

در شرکتها ، مدارس ، کارخانه ها ، جوامع و سایر مناطق داخلی که مردم در آن حرکت می کنند ، می توان از ترمینال غربالگری دمای بدون لمس دیواری MinMoe (DS-K1T671TM-3XF) استفاده کرد. ماهیت بدون لمس ترمینال ، دسترسی راحت تر و ایمن تر را فراهم می کند ، مناسب برای غربالگری دمای طولانی مدت با کنترل دسترسی برای هر ساختمان با کمبود زیاد مردم.

نمایش دما در گشت

اندازه گیری دما در محلول گشت را می توان یک برنامه بازرسی دستی نیز در حرکت نامید. می توان آن را به سرعت در ورودی ها و خروج های ثابت در مواقع اضطراری ، به عنوان مثال در حوادث خارجی یا سایت های ساختمانی یا پاسگاه ها استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای بازرسی انعطاف پذیر در خروجی های پر سرعت ، کابین و موتورخانه استفاده کرد.

نه تنها این ، دوربین های گلوله حرارتی Hikvision از غربالگری همزمان دما در افراد مختلف پشتیبانی می کنند ، که می تواند ردیابی ردیابی در سناریوهای شلوغ را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 

و موارد بیشتری وجود دارد

علاوه بر این ، برای برخی از کشورها یا مناطقی که نیاز به پوشیدن ماسک دارند ، هایک ویژن راه حلی را ارائه می دهد که شامل یک DeepinMind NVR و همچنین دوربین های گرمایشی است. این رابط ویژه ای را ارائه می دهد که می تواند از نظر بصری دما و وضعیت ماسک را نمایش دهد.


 

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/02/21
  • تعداد مشاهده : 720 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech