صفحه اخبار

دوربین های acusense هایک ویژن در زمان مناسب به خطرات واقعی واکنش نشان میدهند

دوربین مداربسته هایک ویژن برای انبار کالا

بسیاری از انبارهای کالا دارای  موجودی و تجهیزات گران قیمت هستند. با توجه به اینکه افرادب ه داخل انبار تردد می کنند ، یک مرکز اصلی فعالیت محسوب میشود. انبارها برای بسیاری از موارد مانند آتش سوزی ، سیل ، خسارت محصول یا ایمنی کارکنان در معرض خطر قرار می دهد. در میان آنها ، سرقت یک مشکل اساسی است.

انبارها معمولاً دوربین های ویدیویی را برای کمک به کار میگیرند. اما در بیشتر موارد ، هنگامی که ضرر اتفاق می افتد ، مدیر انبار یا پرسنل امنیتی برای جستجوی فیلم ها زمان زیادی را صرف می کنند ، و گاهی اوقات فیلم وضوح لازم را ندارد. این امر باعث می شود تحقیقات پزشکی دشوار و وقت گیر باشد. به طور خلاصه ، سیستم های نظارت تصویری معمولی نمی توانند به طور مؤثر در شناسایی یک واقعه نفوذ در زمانی که اتفاق می افتد کمک کنند.

 
زنگ خطر دقیق

محصولات امنیتی امروزی مجهز به فناوری AcuSense Hikvision به طور خودکار هشدارها را هنگام شناسایی یک انسان یا وسیله نقلیه ارسال می کنند. به لطف یک الگوریتم پیشرفته Deep Learning ، فناوری دقیقاً اشیاء را به "انسان" ، "وسیله نقلیه" و "موارد دیگر" طبقه بندی و طبقه بندی می کند.

 هشدارهایی که توسط اشیاء "دیگر" مانند پرتو نور ، حیوان ، حرکت شاخ و برگ و غیره ایجاد می شود ، صرف نظر می شوند و از وقایع واقعی که در ارتباط با انسان و وسایل نقلیه قرار دارند ، استفاده کنندگان و پرسنل امنیتی را متمرکز و عمل می کنند. علاوه بر این ، فیلم های مرتبط به طور خودکار برای جستجوی آسان تر طبقه بندی می شوند.

 
تمرکز فن آوری بر روی هشدار در لحظه ی وقوع

اگر یک متجاوز وارد شود ، زنگ خطر ایجاد می شود. به طور همزمان ، دوربین AcuSense در محل یک چراغ چشمک زن و یک هشدار شنیداری - که می تواند از پیش ضبط شود - با هدف ترساندن متجاوز از دور ایجاد می کند. این امر نظارت پسیو سنتی را به بازدارنده فعال تبدیل می کند. در همین زمان ، کارکنان امنیتی با هشدار در مانیتور یا رایانه لوحی در هنگام گشت زنی مطلع می شوند. بر این اساس ، یک کلیپ ویدئویی در مورد آن رویداد تخلف ، آنچه اتفاق می افتد را نشان می دهد. در صورت نیاز ، کارمندان امنیتی می توانند سریعاً با پلیس تماس بگیرند تا اقدامی انجام دهند.
 

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی هایک ویژن

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/03/03
  • تعداد مشاهده : 782 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech