صفحه اخبار

فناوری دوربین مداربسته هوشمند هایک ویژن به مدیریت تراکم جمعیت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی کمک می کند

دوربین مداربسته هوشمند مدیریت تراکم جمعیت هایک ویژن

سازمان های بهداشتی در سراسر جهان این نکته را تاکید می کند که حفظ فاصله ایمن بین مردم یکی از بهترین روشهایی است که برای کنترل و کاهش انتشار ویروس کرونامفید است.

از آنجا که کشورهای مختلف برای بازگشایی مشاغل تلاش می کنند ، فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک شرط مداوم است. علاوه بر این ، اطلاعات مربوط به تراکم جمعیت نیز مرجع مهمی در مدیریت "فاصله اجتماعی" محل کار ، مشاغل و اماکن عمومی محسوب می شود.

 
👈محدود کردن تعداد افراد برای اطمینان از ایمنی

راه حل کنترل جریان هایک ویژن با استفاده از دوربین های شمارشگر و علائم دیجیتال ، که یک صفحه نمایش پویا بر روی صفحه نمایش به کاربران نشان می دهد که چه تعداد از افراد در حال ورود و خروج از ساختمان یا منطقه هستند و هشدارهایی را در زمان واقعی ارسال می کند در صورتی که آستانه ظرفیت از پیش تعریف شده باشد. فراتر رفت این افراد در حال شمارش دوربین ، هشدارهای لازم برای کنترل جمعیت صادر میشود.

 
از همه مهمتر ، راز همه مهم تر این سیستم به سادگی و سرعت نصب میشود

به عنوان مثال ، در یک سوپر مارکت می تواند یک نمایشگر تعداد افراد حاضر در محل را نمایش دهد و اگر تعداد افراد از حد مجاز تعریف شده بیشتر شود, با ورود افراد جدید هشدارهای صوتی صادر میشود.
 

👈حفظ فاصله اجتماعی امن در سطح عمومی

در مناطقی که ازدحام جمعیت غیرقابل اجتناب است ، مانند صندوق پول در سوپر مارکت ها و کیوسک های بلیط در مراکز حمل و نقل عمومی ، مدیریت فاصله بین افراد صف (ایستاده در صف) نیز بسیار مهم است. مقامات در مناطق مختلف دستورالعمل ها و قوانین خاصی را در این زمینه وضع کرده اند که نیازها و خطرات شهروندان را متعادل می کند.

 دوربین های لنز دوگانه هایک ویژن (DS-2CD6825G0 / CI (V) (S)) به فروشگاه های خرده فروشی و سایر مشاغل کمک می کنند تا مسافت اجتماعی را اندازه گیری کنند ، این دوربین دارای الگوریتم 3D استریو دوچشمی پیشرفته و یادگیری عمیق  می تواند پیکربندی شود تا با توجه به مقررات و الزامات محلی ، زنگ خطر را به وجود آورد. . کاربران می توانند حداقل آستانه فاصله مورد نیاز را تعیین کنند. وقتی فاصله از این آستانه از پیش تنظیم شده کمتر شود ، زنگ هشدار فوری و پنجره ای با پیوند صوتی و تصویری صادر می شود.

👈 و موارد بیشتری وجود دارد

در کنار راه حل کنترل تعداد افراد و رعایت فاصله افراد, امکان تشخیص استفاده و عدم استفاده افراد از ماسک هم وجود دارد.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی هایک ویژن

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/03/10
  • تعداد مشاهده : 588 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech