صفحه اخبار

جدیدترین دوربین مداربسته پانوراما با وضوح فوق العاده بالا 32 مگاپیکسلی توسط شرکت هایک ویژن ساخته شد

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

این دوربین مداربسته شامل 4 دوربین 8 مگاپیکسل است, که می تواند یک تصویر 32 مگاپیکسلی بسازد یا 4 تصویر 8 مگاپیکسلی مجزا ارائه دهد.

دوربین PanoVu برای مشاهده انعطاف پذیر دارای دو حالت است:

    حالت پانوراما + ePTZ (پانل الکترونیکی / شیب / زوم): در حالت پانوراما ، چهار تصویر ویدئویی توسط دوربین توسط خود دوخته می شوند که به صورت هوشمند از یک تصویر پانورامای یکپارچه و یکپارچه خارج می شود. علاوه بر این ، PTZ الکترونیکی امکان مشاهده مناطق انتخابی پانورامای 180 درجه را فراهم می کند.

    حالت پانورامای تقسیم شده: چهار تصویر 8 مگاپیکسلی جداگانه در نمای پانوراما تقسیم شده است.

32 MP PanoVu
 با قابلیت روشنایی کم و چهار LED مادون قرمز تعبیه شده ، همچنان فیلم پانوراما HD را در محیط های کم نور ، حتی در 0 شرایط لوکس ، تا مسافت 19.8 متر ارائه می دهد.

این دوربین دارای دید 180 درجه است ، DS-2CD6984G0-IHS برای مناطق بزرگ و باز مانند استادیوم ها ،  اماکن تفریحی و مراکز صنعتی ایده آل است. یک دوربین می تواند ناحیه ای را که قبلاً به چندین دوربین احتیاج داشت ، بپوشاند و تعداد کانال های IP مورد نیاز را کاهش دهد. این امر همچنین باعث می شود نصب و پیکربندی بسیار ساده تر ، سریعتر و به طور بالقوه مقرون به صرفه تر باشد.

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی هایک ویژن

5.00 1
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/03/17
  • تعداد مشاهده : 689 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech