صفحه اخبار

کنترل دسترسی بدون تماس با غربالگری دما به مشاغل برای بازگشت به کار کمک می کند

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

مشاغل در حال بازگشایی هستند و کارمندان به کار خود باز می گردند. حمایت از کارگران ، مشتریان و بازدید کنندگان با تأثیرات طولانی بیماری کرونا چالش هایی را در دنیای تجارت ایجاد می کند.

برای مقابله با بیماری ، برای مشاغل بسیار مهم است که در حین کارکردن سیستم های کنترل دسترسی ، بطور مؤثر از محیط محافظت کنند. این امر به غربالگری درجه حرارت امن تر و سریعتر ، کنترل دسترسی و ضبط حضار و همچنین مدیریت تعداد بازدیدکنندگان نیاز دارد. سیستم های کنترل دسترسی بدون لمس با عملکرد غربالگری دما ، یک راه حل به ویژه موثر ایجاد می کنند.

 پایانه های MinMoe Hikvision از فن آوری های گرمازا و چهره استفاده می کنند تا دسترسی به مناطق کار آسان تر و ایمن تر شدن ، ثبت حضور و ضبط همزمان دمای صفحه را بدون نیاز به کارمندان برای لمس یک ترمینال یا دروازه انجام دهند.
 

غربالگری سریع و دقیق دما با استفاده از فناوری ترموگرافی

مجهز به دوربین های ترموگرافی پیشرفته ، به سرعت و با دقت دمای دمای سطح پوست را برای غربالگری اولیه تشخیص می دهد. فاصله تشخیص 0.3 تا 2 متر قابلیت انعطاف پذیری را در استقرار و شناسایی ایجاد می کند.

هنگام تشخیص دمای غیر طبیعی ، پایانه های MinMoe می توانند تنظیم کنند که درخواستهای دسترسی و اپراتورهای هشدار را تأیید کنند تا دمای اصلی بدن واقعی فرد را با استفاده از دستگاههای اندازه گیری بالینی تأیید کنند. علاوه بر این ، پایانه ها از یک حالت اندازه گیری سریع دما پشتیبانی می کنند ، که فقط دما را تشخیص می دهد (احراز هویت در این حالت انجام نخواهد شد).

کنترل دسترسی و ضبط حضور "بدون لمس"

هنگامی که افراد اشیاء و سطوح آلوده را لمس می کنند ، بسیاری از بیماری ها ممکن است شیوع پیدا کنند. به همین دلیل ، کاهش تماس با پایانه ها یا دروازه ها - یا اجتناب از تماس با هم - باعث افزایش بهداشت و ایمنی کارکنان هنگام عبور از تجهیزات کنترل دسترسی و ضبط حضار می شود.

 
تشخیص ماسک

در بسیاری از مناطق و سناریوها ، استفاده از ماسک توسط دولت های محلی ، جوامع و یا مشاغل محلی توسط خود پیشنهاد شده است. تشخیص سریع ماسک خودکار ، یکی دیگر از تقاضا های سیستم های کنترل دسترسی خواهد بود.

 پایانه های غربالگری دما MinMoe می تواند تشخیص دهد که شخص ماسک پوشیده است یا خیر. هنگامی که یک چهره ثبت شده به رسمیت شناخته شده است ، اما ماسکی ندارد ، دستگاه یک یادآوری صوتی را از شما درخواست می کند. این یک روش ساده برای خودکارسازی نظارت و حفظ الزامات ، مقررات و درنهایت ایمنی فراهم می کند.

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی هایک ویژن

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/03/17
  • تعداد مشاهده : 629 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech