صفحه اخبار

دوربین های مداربسته هوشمندتر میشوند

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

ساخت سیستم امنیتی هوشمندانه بسیار ساده تر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید. با تمرکز روی چند عنصر کلیدی ، در در لحظه سیستم نظارت تصویری میتواند واکنش نشان دهد.

1. در مورد امنیت فعال فکر کنید

یک سیستم امنیتی ویدیویی سنتی با نظارت غیرفعال کار می کند ، به این معنی که پس از وقوع حوادث به آن مراجعه می شود. اما در سیستم ها هوشمند می توانند در لحظه ی وقوع اتفاق هشدار ها را صادر کنند.
 
یک سیستم امنیتی باهوش تر که دقیقاً وقایع ناشایست را شناسایی می کند و متجاوزان را در همان ابتدا ممانعت می کند ، می تواند نظارت منفعل را به امنیت فعال تبدیل کند. یک مثال ، فناوری Hikvision AcuSense است.

 دوربین هایی است که دارای فناوری AcuSense هستند ، انسان / وسیله نقلیه را تشخیص دهند. اگر یک متجاوز وارد شود ، زنگ خطر ایجاد می شود و همزمان دوربین در محل باعث ایجاد یک چراغ چشمک زن و یک هشدار شنوایی -(که می توان از پیش ضبط کرد ) با هدف بازداشتن متجاوز انجام می شود. در همان زمان ، پرسنل امنیتی با یک کلیپ ویدئویی در مانیتور مطلع می شوند و آنچه اتفاق می افتد را نشان می دهند. بر این اساس ، اقدامات سریعاً قابل انجام است.

2. جستجوی وقایع سریعتر
رکوردر DeepinMind  می تواند افراد و وسایل نقلیه را از سایر جزییات بی اهمیت تشخیص دهد.

3. سیستم یکپارچه امنیتی

اکثر سیستم های امنیتی قبلاً مستقل بودند , به عبارت دیگر ، آنها برای کار به روشی مستقل و خودمحور ساخته شدند. اما کاربران باید با هر ابزاری ، به سیستم دسترسی و مدیریت کنند. اگر قدم بعدی را برای دستیابی به یک سیستم همگرا بردارید ، راه حل یکپارچه می تواند امنیت را به یک سطح کاملاً جدید منتقل کند.

 
4. بینش قدرتمند فراتر از امنیت

هنگامی که عملیات امنیتی شما با موفقیت انجام می شود ، بینشهای مربوط به عملکرد تجاری می تواند بعدی باشد.
به عنوان مثال می توان افرادی را که فن آوری های شمارش ، شناسایی صف و نقشه برداری از گرما را شمارش می کنند.
دوربین های شمارشگر هوشمند دقیقاً جریان و شماره مشتری را ردیابی کنند ، و به خرده فروشان کمک می کند تا سطح کارمندان را در زمان های مختلف تنظیم کنند. در حالی که دوربین های نقشه برداری از گرما به درک نقاط پرتردد در سراسر کف مغازه و بهینه سازی طرح کمک می کنند.

 علاوه بر این ، دوربین های ردیابی صف می توانند برای نظارت بر صف ها در زمان واقعی قرار بگیرند و به خرده فروشان کمک می کنند تا خطوط پرداخت خود را مدیریت کنند. همه این روشها برای افزایش راندمان عملیاتی و افزایش تجربه خرید درون فروشگاهی کار می کنند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/04/08
  • تعداد مشاهده : 602 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech