صفحه اخبار

هایک ویژن سری اختصاصی خود را در دوربین مداربسته deepinview را معرفی می کند

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

دوربین های موجود در این سرویس های اختصاصی مجهز به چندین الگوریتم اختصاصی هستند که بر اساس نیاز نصب می توانند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند.


قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته

در طول چند سال گذشته ، هوش مصنوعی (AI) از جهات مختلفی در بازارهای امنیتی استفاده شده است. با پیشرفت فن آوری ، عملکرد چیپست AI بهبود یافته است تا قدرت محاسبات گسترده را با استفاده از الگوریتم های مختلف و کمک به عملکرد و دقت بالاتر انجام دهد. دوربین های جدید اختصاصی DeepinView نمونه ای از این پیشرفت ها است که چندین الگوریتم یادگیری عمیق با هوش مصنوعی را در یک واحد گنجانیده است.  

"جاسازی الگوریتم های قابل تعویض گامی مهم برای Hikvision است تا بتواند در توسعه محصول AI خود گام بردارد. در دنیای فن آوری ها و عملکردهای در حال تغییر ، این رویکرد برای کاربران نهایی تلاش زیادی می کند تا فناوری های جدید را برای اطمینان از امنیت و همچنین اجرای هوش تجاری و برنامه های کاربردی دیگر ، فن آوری های جدید ایجاد کنند.

الگوریتم های قابل تعویض

دوربین های اختصاصی DeepinView دو دسته از محصولات را با هم ترکیب می کنند - دسته اول آنالیز وسیله نقلیه است که در آن دوربین ها به طور خودکار تشخیص شماره صفحه (ANPR) را با شناسایی ویژگی های خودرو ترکیب می کنند. ویژگی ها شامل رنگ ، رنگ و جهت حرکت وسیله نقلیه است. کاربردهای معمولی شامل نصب در پاسگاههای خیابانهای شهر و ورودیها و خروجی ساختمانها یا پارکهای صنعتی است.

 
مدل های دسته دوم دارای شش الگوریتم یادگیری عمیق قابل تعویض در یک دوربین هستند ، از جمله تشخیص چهره ، شمارش صورت ، تشخیص کلاه سخت ، محافظت از محیط ، مدیریت صف و تشخیص نوع چند منظوره (شناسایی چندین هدف و انواع مختلف در یک بار). بر این اساس ، کاربران می توانند به سادگی یک الگوریتم را به صورت دستی برای استفاده اختصاصی فعال کنند ، سپس بعدا در صورت لزوم الگوریتم را تغییر دهند.

 
در اینجا یک مثال وجود دارد: تشخیص کلاه سخت. این الگوریتم برای اطمینان از ایمنی و انطباق می تواند در اماکن ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. دوربین های DeepinView مجهز به طور دقیق می توانند یک کارگر در سایت را بپوشند که دارای یک کلاه سخت از آنهایی است که بدون آن هستند و در صورت تشخیص نقض کلاه سخت ، هشدارهایی به صورت خودکار ارسال می شود.

 
مثال دیگر: در یک فروشگاه خرده‌فروشی ، عملکردی برای شمارش دقیق چهره را قادر می سازد که دقیقاً مشتریانی را که از مغازه وارد و خارج می شوند ، شمارش کنند. تکرار مشتریان و کارکنان فروشگاه می توانند به طور خودکار در این فرآیند از مطالعه خارج شوند و به مدیران فروشگاه کمک می کند تا مشتریان جدید را با دقت حساب کنند.

 
محافظت از محیط - برای نظارت بر مناطق در فضای باز که به امنیت نیاز دارند و زنگ هشدارهای دقیق را بر روی هجوم قرار می دهید.

تشخیص چهره - برای دسترسی مجاز به مناطق محدود در سازمانهای مختلف مانند آزمایشگاه های مدارس ، اتاق بایگانی و داروخانه های بیمارستان.

مدیریت صف - برای درک بهتر زمان انتظار مشتری ، بهینه سازی سطح کارکنان و افزایش تجربه مشتری.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/04/14
  • تعداد مشاهده : 667 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech