صفحه اخبار

خطوط تولید هوشمند هایک ویژن از مونتاژ تا انبارداری محصولات را انجام میدهند

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

شرکت هایک ویژن بسیاری ار مراحل تولید محصولات از تولید برد تا تست و انبارداری را به صورت رباتیک انجام میدهد, اخیرا این مقاله درباره فراآیند تولید شرکت منتشر شده که ترجمه ی آن را به شما تقدیم میکنیم.

🔸افزایش کیفیت با تولید هوشمند🔸

"خودکارسازی فرایندهای دستی در کلیه امکانات محصولات به ما کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنیم و بهره وری خود را به حداکثر برسانیم. با این وجود ، مهمتر از همه ، این اطمینان را می بخشد که ما محصولات با کیفیت عالی را برای مشتریان خود با ریسک حداقل خطاهای مونتاژ یا تست ارائه می دهیم. "

 
 

👈چگونه هایک ویژن با تولید هوشمند کیفیت را ارتقا می بخشد

برای اطمینان از اینکه کیفیت محصول به طور مداوم عالی است ، ما زیرساخت های تولید هوشمند را در خطوط تولید خود پیاده سازی کرده ایم. در چین دو مرکز تولید در هانگزو و چونگ کینگ داریم که بیش از یک میلیون متر مربع دارند. هر دوی آنها طیف کاملی از فرایندهای تولید خودکار را دارند ، از مصرف مواد و قطعات ، گرفته تا مونتاژ محصول ، آزمایش و انبارداری و تدارکات. با کمک اتوماسیون انجام میشود، ما به ظرفیت تولید سالانه بیش از 100 میلیون واحد رسیده ایم.

 
عناصر اصلی زیرساخت ها و استراتژی های تولید هوشمند هایک ویژن عبارتند از:

 👈قابلیت های هوشمند SMT

در بیشتر محصولات از ماشین آلات خودکار برای ایجاد قطعات و مادربردها استفاده می کنیم. برای اطمینان از کیفیت عالی به طور مداوم ، ما طیف وسیعی از تجهیزات با استاندارد جهانی را از جمله ماشین های فن آوری خودکار نصب قطعات روی برد (SMT) ، دستگاه های لحیم کاری جریان ، ردیاب های نوری ، ماشین های تست خودکار و موارد دیگر را آورده ایم.

👈خطوط مونتاژ محصول هوشمند

خطوط مونتاژ  برای انجام طیف وسیعی از کارها از ماشین های خودکار استفاده می کند  اپراتورها می توانند پارامترهای مربوط به محصولات مختلف را با یک کلیک ماوس تنظیم کنند و اطمینان حاصل کنند که چندین محصول می توانند به سرعت و به راحتی در همان خط تولید شوند .

 
👈فرآیندهای تست هوشمند محصول

پس از تولید محصولات ، ما برای تست کیفیت و استحکام آنها از ماشین های خودکار استفاده می کنیم. کلیه داده های تست به طور خودکار برای تجزیه و تحلیل در سیستم های مدیریت ما بارگذاری می شود و برای ردیابی و بهبود کیفیت استفاده میشود.
 

👈بسته بندی هوشمند و فرآیندهای لجستیک انبار

از نظر بسته بندی ، کارکنان کارخانه فقط باید جعبه ها را در خط تولید قرار دهند و مابقی به صورت خودکار اتفاق می افتد. محصولات کاملاً بسته بندی شده سپس توسط روبات های تخصصی به طور خودکار روی پالت ها بارگیری می شوند و توسط سیستم انبارداری متمرکز به مکان های ذخیره شده تعیین شده آنها هدایت می شوند. علاوه بر کاهش هزینه های نیروی کار ، فرایندهای خودکار ما اطمینان حاصل می کنند که محصولات مناسب در مکان های مناسب برای انجام به موقع سفارشات مشتریان در دسترس هستند.

 
👈چرا فرآیندهای تولید عالی به معنای محصولات عالی هستند؟

نتیجه نهایی رویکرد تولید هوشمند  این است که کیفیت در تمام مراحل  تضمین می شود. این امر باعث می شود که گسلهای ساخت ، آزمایش و بسته بندی بسیار کم باشد و هربار محصولات با کیفیت عالی به مشتریان خود ارائه می دهد.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/04/21
  • تعداد مشاهده : 570 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech