صفحه اخبار

هایک ویژن برنده جایزه دوربین های تصویربرداری حرارتی شد

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

قبل از وقوع آتش سوزی از دارایی خود محافظت کنید

دوربین های حرارتی امروز فقط در شرایط کم نور از محیط محافظت می کنند , همچنین می توانند به محافظت از دارایی های شما در برابر آتش سوزی کمک کنند. اگر می خواهید قبل از وقوع آتش سوزی هشدار دریافت کنید ، آخرین دوربین های حرارتی آنچه شما نیاز دارید را دارند.

آتش سوزی می تواند برای هر شغلی ویران کننده باشد. تنها در عرض چند دقیقه ، آتش سوزی ها می توانند از کنترل خارج شوند ، اموال را ویران کنند و خسارات سنگینی را به وجود آورند.

کسانی که دارایی آنها دارای خطر آتش سوزی ویژه ای است مانند کارخانه ها ، انبارها ، مجتمع های اداری و مدارس - می توانند از نصب دوربین های حرارتی سود زیادی ببرند ، که برخی از آنها می توانند نشانه های آتش سوزی را مدت ها قبل از شروع آتش نشان دهند. اما برای سازمان های کوچک و متوسط   نصب یا اضافه کردن آن به سیستم دوربین مدار بسته می تواند یک فرایند پرهزینه و پیچیده باشد.

هایک ویزن راهکاری جامع و مقرون به صرفه را برای مشتریان مسکونی و کوچک ارائه میدهد.

👈گرما: منبع فوق العاده ای برای تصویربرداری برای همه چیز

هر جسم از خود گرما ساطع می کند. این دوربین های نوآورانه "گرما" را در هر سطحی مشاهده می کنند ، اما می دانند چه زمانی این گرما به خطر آتش سوزی می رسد. مثالها شامل لوازم برقی است که به دمای غیر طبیعی بالا می روند .

 دوربین های تصویربرداری حرارتی از سنسورهای اندازه گیری این گرما استفاده می کنند و انواع قرائت دما را به یک تصویر ترجمه می کنند. با وجود رنگ های متضاد برای سطح گرما ، کاربران می توانند با استفاده از یک دوربین نوری معمولی خطرات آتش سوزی را به مراتب واضح تر از آنچه ممکن است تشخیص دهند.

 
👈هایک ویژن برنده جایزه دوربین های تصویربرداری حرارتی شد

دوربین های تصویربرداری حرارتی Hikvision از ابتکاری ترین و قابل اعتماد ترین در بازار هستند. دوربین ترکیبی شبکه حرارتی و نوری  ، به لطف ترکیب تجزیه و تحلیل هوشمند با فن آوری های حرارتی و نوری ، موفق به دریافت جوایز نوآوری دستیابی در جوایز بین المللی Detektor 2019 در سوئد شد ، و "ارائه یک راه حل چشمگیر برای تشخیص زود هنگام و عملکرد بهینه".

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/05/14
  • تعداد مشاهده : 575 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech