صفحه اخبار

فناوری هایک ویژن برای در ثبت تصاویر واضح و روشن در تاریکی مطلق

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج، فروش هایک ویژن در کرج

نیاز به تصاویر واضح و شفاف در محیط های کم نور همیشه وجود دارد.هنگام ارتکاب جنایاتی مانند سرقت و سرقت وسیله نقلیه ، مجرمان قطعاً ترجیح می دهند زیر پوشش تاریکی پنهان شوند بنابراین برای جلوگیری و مقابله با جرم ، داشتن دوربین های امنیتی که بتوانند فیلم در تاریکی تقریباً کامل ضبط کنند ، امری حیاتی است.

نور کم به معنای هر چیزی است که به 0.002 لوکس می رسد ,این همان شرایط یک شب بدون ماه و صاف است. بسیاری از دوربین های نظارتی که امروزه برای عملکرد کم نور ساخته شده اند می توانند با استفاده از اپتیک بهتر و سنسورهای پیشرفته ، تصاویر قابل استفاده و باکیفیت را ارائه دهند.
 

اولین دوربین های Hikvision ColorVu است که برای نظارت در محدوده نزدیک ایده آل است. این چشم های هوشمند با داشتن دیافراگم فوق العاده F1.0 و سنسور پیشرفته ، چهار برابر بیشتر از دوربین معمولی نور را جذب میکند. درصورتی که سطح نور محیط به صفر برسد ، پروژکتور نور مکمل تعبیه شده در داخل دوربین می تواند تصاویر رنگی را در محدوده حداکثر 40 متر ضبط کند.

اگر به فاصله کمتری به نظارت امنیتی نیاز دارید ، دامنه دوربین Hikvision DarkFighter ایده آل است. دوربین های DarkFighter با داشتن یک سنسور CMOS در ابعاد بزرگ و یک لنز DarkEye SLA با دیافراگم F0.95 فوق العاده بزرگ ، می توانند تصاویر عالی با کیفیت بالا و HD را تا 0.002 لوکس ارائه دهند.

افزایش نمای دید دوربین ، به مأموران امنیتی اجازه می دهد تا اطراف خود را پوشش دهند ، به خصوص برای نظارت بر خیابان های شهر و محیط های باز مانند بنادر ، میادین ، ​​پارکینگ ها و غیره ایده آل باشند.

5.00 1
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/06/10
  • تعداد مشاهده : 640 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech