صفحه اخبار

هایک ویژن سری جدید دوربین مداربسته deepinview خود را معرفی می کند

 هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج، فروش هایک ویژن در کرج

دوربین های مداربسته موجود در این مجموعه مجهز به الگوریتم های اختصاصی یادگیری عمیق متعددی هستند که می توانند بر اساس نیازهای نصب انتخاب شوند ، سپس با تغییر نیازهای امنیتی تغییر وضعیت می یابند.

قابلیت های پیشرفته AI

طی چند سال گذشته ، هوش مصنوعی (AI) از بسیاری جهات در بازارهای امنیتی اعمال شده است. با پیشرفت تکنولوژی ، عملکرد چیپست هوش مصنوعی بهبود یافته است تا بتواند با استفاده از الگوریتم های مختلف ، قدرت محاسباتی گسترده ای را ایجاد کند و به عملکرد چند هوش و دقت بالاتر کمک کند. دوربین های جدید DeepinView اختصاصی نمونه ای از این پیشرفت ها است که چندین الگوریتم یادگیری عمیق مجهز به هوش مصنوعی را در یک واحد گنجانده است.
 

تعبیه الگوریتم های قابل تعویض گام مهمی برای هایک ویژن در جهت توسعه محصول AI خود است. در دنیایی از فناوری ها و ویژگی های همیشه در حال تغییر ، این روش ارزش زیادی را برای کاربران نهایی ایجاد می کند تا فن آوری های جدید را برای اطمینان از امنیت و همچنین استفاده از هوش تجاری و سایر برنامه های کاربردی آزمایش کنند.

الگوریتم های قابل تغییر

دوربین های اختصاصی DeepinView دو دسته محصول را ترکیب می کنند -.

دسته اول تجزیه و تحلیل وسیله نقلیه است که در آن دوربین ها تشخیص اتوماتیک پلاک (ANPR) و تشخیص ویژگی خودرو را ترکیب می کنند. ویژگی ها شامل ساخت ، رنگ و جهت حرکت وسیله نقلیه است. موارد استفاده شامل نصب در ایستگاه های بازرسی خیابان های شهر و ورودی و خروجی ساختمان ها یا پارک های صنعتی است.

 
مدل های دسته دوم دارای شش الگوریتم یادگیری عمیق قابل تعویض در یک دوربین هستند ، از جمله تشخیص چهره ، شمارش چهره ، تشخیص کلاه سخت ، محافظت از محیط ، مدیریت صف و تشخیص نوع چند هدف (تشخیص چندین هدف و انواع مختلفی از اهداف در یک بار). بر این اساس ، کاربران می توانند به راحتی دستی یک الگوریتم را برای استفاده اختصاصی فعال کنند ، سپس بعداً در صورت لزوم الگوریتم را تغییر می دهند.

 
به عنوان مثال: الگوریتم تشخیص کلاه سخت ,می تواند در سایت های ساختمانی برای اطمینان از ایمنی و انطباق استفاده شود. دوربین های DeepinView مجهز به طور دقیق می توانند یک کارگر در سایت را که کلاه سخت دارد از افراد فاقد آن متمایز کند و در صورت تشخیص نقض کلاه سخت ، هشدارها را به طور خودکار ارائه می دهد.

 مثال دیگر: در یک خرده فروشی ، می توان عملکرد شمارش چهره را برای دقیق شمردن مشتریان ورودی و خروجی به فروشگاه فعال کرد. به مدیران فروشگاه کمک می کند تا مشتریان جدید را با دقت در نظر بگیرند.

انعطاف پذیری در بین الگوریتم ها کاربران را قادر می سازد تا:

👈 محافظت از محیط - برای نظارت بر مناطق خارجی که به امنیت احتیاج دارند و هشدارهای دقیق هنگام نفوذ را ارائه می دهند.

👈تشخیص چهره - اعطای مجوز دسترسی مجاز به مناطق محدود در سازمان های مختلف ، مانند آزمایشگاه های مدارس ، اتاق بایگانی و داروخانه های بیمارستان.

👈مدیریت صف - برای درک بهتر زمان انتظار مشتری ، بهینه سازی سطح کارکنان و افزایش رضایت مشتری.

 
وضوح HD ، روز و شب
این دوربین ها که به فناوری های Hikvision’s DarkFighter و LightFighter مجهز شده اند ، در محیط های بسیار کم نور یا در صحنه هایی با نور پس زمینه قوی که تعادل رنگ و روشنایی بسیار دشوار است ، تصاویر زنده و رنگی را ضبط می کنند.
 
دوربین های DeepinView اختصاصی در رزولوشن های 2 ، 4 ، 8 و 12 مگاپیکسل برای انتخاب مشتریان در دسترس هستند.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار 🔸

📞 02634200921-5   📞 02634090431-2    📞310-312

5.00 1
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/06/24
  • تعداد مشاهده : 649 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech