صفحه اخبار

چگونه دوربین مداربسته به ساختن محیط کارگاهی ایمن تر کمک میکند

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج، فروش هایک ویژن در کرج

عدم استفاده از کلاه سخت در یک محل کار خطرناک می تواند کشنده باشد.

نکته مهم ، نداشتن کلان ایمنی ایمنی نه تنها باعث به خطر افتادن جان انسان ها میشود: همچنین می تواند هزینه شرکت ها را در پرونده های قضایی ، جبران خسارت و پرداخت های بیمه عمر و از دست دادن نیروی کار را در پی دارد.

اجرای ایمنی در یک محیط شلوغ

علی رغم خطرات ، اجرای استفاده از کلاه سخت می تواند چالش برانگیز باشد ، زیرا افراد می توانند آن را فراموش نکنند یا تصمیم بگیرند که آن را به سر نکنند. این بدان معنی است که مدیران سایت باید دائماً مراقب باشند ، اما در یک محیط پر سر و صدا و حواس پرت کننده با وسایل نقلیه ، مواد و افرادی که همیشه در اطراف حرکت می کنند ، اغلب این کار همیشه آسان نیست.

دوربین های هوش مصنوعی AI که مراقب کارگران هستند

جدیدترین دوربین های مداربسته تشخیص کلاه سخت از الگوریتم های هوش مصنوعی برای تضخیص استفاده با عدم استفاده از کلاه ایمنی استفاده می کنند. سپس آنها ضمن اسکن محیط ، سریعاً شناسایی می کنند که آیا کسی بدون کلاه  کار می کند؟ ، این الگوریتم را اعمال می کنند و به تیم های مدیریت هشدار می دهند تا بتوانند اقدامی انجام دهند. لازم به ذکر است ، در صورت کشف تخلف ، تیم های مدیریتی همچنین می توانند از طریق بلندگو در محل اخطار شنیداری ارسال کنند تا قوانین را به کارگران یادآوری کنند.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط🔸

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/07/05
  • تعداد مشاهده : 650 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech