صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن نسل جدید دوربین مداربسته colorvu را با تصاویر 4k و لنز متغیر تولید کرد

دوربین مداربسته هایک ویژن کرج ،هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج، فروش هایک ویژن در کرجcolorvu

شرکت هایک ویژن ، نسل جدید دوربین های ColorVu خود را برای تصویربرداری رنگی 24 ساعته تولید کرد و در ابتدا گزینه های 4K و Varifocal را در دوربین های تمام رنگی خود اضافه کرده است.


در امنیت با دوربین مداربسته ، اطلاعات مربوط به رنگ برای شناسایی جزئیات وقایع به ویژه در شب بسیار مهم است. دوربین های معمولی با نور مادون قرمز فقط تصاویر سیاه و سفید را برای نظارت در شب فراهم می کنند. در نتیجه ، افراد ، وسایل نقلیه یا سایر اشیا مهم به راحتی تار می شوند و با پس زمینه ترکیب می شوند ، این امر تشخیص عناصر مهم را دشوار می کند.

 فناوری Hikvision ColorVu این چالش مشترک را که بسیاری از کاربران دوربین امنیتی با آن روبرو هستند برطرف می کند و به دوربین ها امکان تولید تصاوری  رنگی حتی در محیط های بسیار کم نور را می دهد.

نسخه دوم دوربین مداربسته ColorVu با دوربین های 4K و لنز متغیر ارائه میشود

دوربین های ColorVu 2.0 که به تازگی منتشر شده اند ، با پوشش محصولات Turbo HD (سری DF8T / سری DF3T / سری DF0T) و شبکه ، گزینه های غنی تری را به بازار ارائه می دهند. سری ColorVu غنی شده می تواند بسیاری از نیازهای مشتری ، از محصولات با کارایی بالا گرفته تا گزینه های مناسب برای بودجه و راه حل های هوشمند را برآورده کند.

 هایک ویژن در حال حاضر دوربین های 4K ColorVu را در محدوده محصولات خود گنجانده است که تصویربرداری رنگ را در سطح شبانه روز با کیفیت بسیار بالا به ارمغان می آورد. با کیفیت تصویر بهتر و جزئیات دقیق تر ، دوربین های 4K ColorVu می توانند در طیف وسیعی از سناریوها از جمله استادیوم ها ، فرودگاه ها ، بندرها و پارکینگ ها ، در مواردی که تصاویر واضح و با وضوح بالا لازم هستند ، استفاده شوند.

 
علاوه بر این ، هایک ویژن همچنین دوربین های متنوع (سری DF8T-Z) را به مدل های ColorVu 2.0 اضافه کرده است تا تصویربرداری رنگی 24 ساعته در تمام حالت های لنز tele و wide را ایجاد کند. دوربین های متنوع ColorVu با لنزهای موتوری 2.8 - 12 میلی متری به شما امکان می دهند تصاویر رنگارنگ را در شب بزرگنمایی کنند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/07/27
  • تعداد مشاهده : 669 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech