صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن برای پنجمین سال متوالی برنده جایزه psi برای دوربین مداربسته خود شد

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج

هایک ویژن برای سری دوربین های پانورامای PanoVu خود در جوایز برتر PSI 2020 جایزه بهترین محصول سال دوربین مداربسته مجله PSI را از آن خود کرده است. پنجمین سال است که هایک ویژن برنده جایزه معتبر محصول سال دوربین مداربسته با رای خواننده ها از آن خود میکند.

هایک ویژن برای پنجمین سال متوالی برنده جایزه PSI برای دوربین مداربسته خود شد.

دوربین های سری PanoVu هایک ویژن تصاویر پانورامای عالی و همچنین تصاویر نزدیک را ضبط می کنند تا هم نمای کلی صحنه و هم جزئیات بزرگنمایی عالی ارائه دهند. تصاویر پانوراما توسط چندین سنسور دارند و تصویربرداری 180 یا 360 درجه را با وضوح فوق العاده HD انجام می دهند. طراحی یکپارچه دوربین های پانوراما و PTZ موقعیت دقیق جزئیات را در مناطق پانوراما ارائه می دهد.

فناوری  DarkFighter به دوربین های PanoVu امکان عملکرد عالی در محیط های کم نور را می دهد و با تجزیه و تحلیل پیشرفته فیلم و الگوریتم ردیابی هدف چندگانه ، دوربین های PanoVu همچنین دارای طیف گسترده ای از عملکردهای هوشمند در حالت پانوراما ، از جمله تشخیص نفوذ ، عبور از خط تشخیص ، و شناسایی منطقه ورودی و خروجی.

جوایز PSI Premier توسط مجله PSI برگزار می شود و توسط خوانندگان رای می دهند. این جوایز نوآوری و بالاترین دستاوردهای صنعت امنیت را ارائه می دهند.

5.00 1
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/08/03
  • تعداد مشاهده : 598 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech