صفحه اخبار

فناوری ویدئویی و دوربین مداربسته هایک ویزن به آموزش از راه دور کمک میکند

هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار در کرج، خرید و فروش دوربین های هایک ویژن و هایلوک، خرید هایلوک در کرج، خرید هایک ویژن در کرج، فروش هایلوک در کرج، فروش هایک ویژن در کرج

دسترسی به آموزش هنوز برای بسیاری از کودکان دشوار است ، به ویژه در مناطق دورافتاده و صعب العبور. مدارس در این مناطق معمولاً از منابع آموزشی ناکافی و برنامه درسی ناقص رنج می برند.


یک تیم پروژه هایک ویژن اولین دسته تجهیزات آموزش از راه دور را به مدارس ابتدایی مرکزی در یکی از مناطق دور افتاده چین تحویل داد.

تجهیزات میزبان در مدرسه مرکزی و تجهیزات نمایش از راه دور در سه مدرسه کمکی روستای آن نصب شده است. این سه سایت از راه دور به مدرسه مرکزی متصل بودند و امکان ضبط و پخش تعاملی و همچنین جلسات آموزش از راه دور را فراهم می کردند. این رویکرد ابتکاری فراهم آوردن جلسات با کیفیت بالا برای دانش آموزان به منظور یادگیری آنلاین ، غلبه بر محدودیت های زمان و مسافت را فراهم میکنند.

این راه حل به ویژه برای معلمان و دانش آموزانی که زمانی با کمبود منابع آموزشی دست و پنجه نرم می کردند ، مفید واقع شد. رویکرد اشتراک دوره می تواند به تعادل منابع آموزشی در بین چندین دانشگاه ، و بین مناطق شهری و روستایی کمک کند. اکنون هر کودکی که در این مدارس تحصیل می کند به دنیایی که به سرعت در حال تغییر است و آینده ای با امکانات بیشتر دسترسی دارد.

🔸هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط افزار 🔸

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/08/05
  • تعداد مشاهده : 554 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech