صفحه اخبار

هایک ویژن نسخه 2 تشخیص حرکت برای شناسایی دقیق و سریع انسان و لوازم نقلیه را منتشر کرد

نسخه 2 تشخیص حرکت دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن در نسخه جدید فریم ور خود , تشخیص حرکت انسان را پشتیبانی می کند.

Motion Detection 2.0

تیم های امنیتی با استفاده از فن آوری سنتی تشخیص حرکت ، مرتباً هشدارهای دروغین ناشی از باران شدید تا ریزش برگ ، جاری شدن آب یا حتی عبور حیات وحش را دریافت می کنند.  

اکثر سیستم های دارای قابلیت تشخیص حرکت از "تغییر پیکسل" برای ایجاد هشدار استفاده می کردند. در حالی که این روش می تواند تهدیدهای امنیتی واقعی را ایجاد کند ، مانند یک متجاوز که دیوار دیواری را می شکند ، خطر هشدارهای دروغین نیز بسیار زیاد است.

👈تغییر بازی با استفاده از AcuSense-Motion Detection 2.0

برای رفع چالش ها ، هایک ویژن با فناوری AcuSense Motion Detection خود را ارتقا داده است. این امر با استفاده از ویژگی هایی برای تشخیص انسان و وسایل نقلیه از سایر اشیا در هر محیط خاص ، تشخیص حرکت را به سطح جدیدی می رساند ، و ابزارهایی را برای جستجوی ویدیوها تا حد ممکن هوشمند و سریع انجام می دهد.

👈تمرکز بر تهدیدهای امنیتی واقعی با مردم و تشخیص وسیله نقلیه

اولین راه کلیدی که Hikvision Motion Detection 2.0 امنیت را بهبود می بخشد این است که به مدیران اجازه می دهد هنگام ورود افراد یا وسایل نقلیه به محیط ، به راحتی هشدارها را پیکربندی کنند. اگر منطقه ای معمولاً مشغول بازدیدکنندگان یا عابران پیاده باشد ، می توان سیستم ها را طوری تنظیم کرد که بعضی مناطق از صفحه را نادیده بگیرند و فقط در صورت ورود شخص یا وسیله نقلیه به یک منطقه غیرمجاز ، هشدارها را ایجاد کنند.

 با هشدارهای خودکار برای وسایل نقلیه یا افرادی که وارد مناطق ممنوع می شوند ، تیم های امنیتی می توانند خیلی سریعتر و موثرتر به نقض احتمالی امنیت پاسخ دهند.

👈 جستجوی سریعتر فیلم
دومین مزیت مهم Motion Detection 2.0 امکان جستجو در فیلم های ویدئویی بر اساس ظاهر افراد یا وسایل نقلیه در یک بازه زمانی خاص است. این بدان معناست که سرپرستان می توانند از افراد و وسایل نقلیه ضبط شده در دستگاههای  NVR یا DVR ، کلیپ های ویدئویی را فراخوانی کرده و آنها را پخش کنند ، بدون اینکه نیازی به بیش از ساعتها ضبط فیلم داشته باشند.

 این ویژگی به این معنی است که فیلم های امنیتی ساعاتی یا حتی چند روزه فقط در چند دقیقه قابل بررسی هستند و تیم ها می توانند به سرعت تصاویر ویدئویی با کیفیت بالا از نقض امنیتی مهم رخ داده را پیدا کنند.

زیرنویس عکس: این نوار فیلم های مرتبط با اهداف انسانی را به نمایش می گذارد که با رنگ قرمز مشخص شده و به طور خودکار از یکی به دیگری پخش می شود.

👈 ساده سازی آن با پیکربندی پیش فرض
در حالی که سیستم های دارای Hikvision Motion Detection 2.0 قابلیت های پیشرفته ای را برای بهبود امنیت ارائه می دهند ، تنظیم و استفاده از آنها نیز سریع و آسان است.

🔸Supported IPC AcuSense Series:
DS-2CD2xx3G2
DS-2CD2xx6G2
DS-2CD2xx7G2

🔸Supported NVR AcuSense Series:
DS-76/77xxNI-K1(B)/K2/K4
DS-76/77NI-I2/I4

 🔸Supported Turbo HD products:
iDS-72xxHxHI-M

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/09/15
  • تعداد مشاهده : 550 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech