صفحه اخبار

دوربین مداربسته جدید هایک ویژن برای نظارت در ترافیک شهری رونمایی شد

دوربین مداربسته هایک ویژن برای کنترل ترافیک

هایک ویژن دوربین کنترل ترافیک جدید خود را برای بهبود ایمنی جاده و جریان ترافیک رونمایی کرد.

 دوربین All-Rounder ITS برای بهبود ایمنی جاده ها و بهینه سازی جریان ترافیک ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، این دوربین مهارت ها و توانایی های مختلفی را شامل می شود ، مانند ثبت تخلف سرعت غیرمجاز، تشخیص تخلف در ترافیک ، تشخیص خودکار پارک ممنوع

 
دوربین جدید ITS  اولین دوربین هایک ویژن است که سه ماژول جداگانه را در یک واحد ادغام می کند .

 
بهبود ایمنی جاده ها و بهینه سازی جریان ترافیک

این محصول یک دوربین HD ، رادار سرعت و پروزکتور نور را در داخل یک محفظه فراهم می کند. به طور خاص ، با یک رادار چند ردیابی کار می کند که به طور مداوم حداکثر تا دو یا سه خط ترافیک را کنترل می کند , بسته به مدل دوربین ، و سرعت و موقعیت اجسام را در منطقه تحت نظارت با سرعت حداکثر 300 کیلومتر در ساعت شناسایی می کند. اگر وسیله نقلیه محدودیت سرعت را نقض کند ، رادار تعبیه شده دوربین متصل را تحریک می کند و از خودرو و پلاک آن عکس گرفته می شود.

در صورت نقض قوانین راهنمایی و رانندگی مانند رانندگی در مسیر اشتباه ، استفاده نادرست از خط یا حتی عدم استفاده از کمربند ایمنی ، دوربین تصاویر مربوط به وسیله نقلیه مربوطه را ثبت می کند ، پلاک آن و اطلاعات مربوطه از جمله نوع خودرو ، رنگ را تشخیص می دهد .

 
داخل دوربین

این دوربین با الگوریتم های یادگیری عمیق قادر به شناسایی تعداد بسیار بالاتر پلاک و با کارایی بالاتر از سیستم های معمولی ANPR است. سنسور GMOS آن باعث می شود تصاویر روشن تر و نرم تری در شرایط نوری چالش برانگیز ، به ویژه در محیط های کم نور ، تولید شوند.

 نور مکمل تعبیه شده دوربین دارای یک آرایه نور 16 دانه است که در شب محدوده IR تا 40 متر را ارائه می دهد.


از آنجایی که همه این قابلیت ها یکپارچه هستند ، محصول واحد با عملکرد کمتری نسبت به محصولات معمولی ITS با صرفه جویی در فضا و کابل کشی کمتر ، برای نصب آسانتر عمل می کند.

دوربین Hikvision All-Rounder ITS برای صحنه های مختلف مانند جاده های شهری ، بزرگراه ها ، تونل ها و ایستگاه های عوارض ایده آل است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به صفحه محصول در iDS-TCV907-BIR مراجعه کنید.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/12/04
  • تعداد مشاهده : 721 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech