صفحه اخبار

دوربین های هایک ویژن به مراقبت بهتر از سالمندان کمک می کند

دوربین مداربسته هایک ویژن و هوش مصنوعی به مراقبت از سالمندان کمک می کند

این فناوری هوش مصنوعی مکمل دوربین هایک ویژن است که به عنوان سنسور برای جمع آوری داده های تصویری استفاده میشود.

دوربین های هایک ویژن به مراقبت بهتر از سالمندان کمک می کند.

هایک ویژن ، یک ارائه دهنده راه حل اینترنت اشیا اعلام کردبا نرم افزار ویژه خلاق (C2S) به توافق رسیده است تا با همکاری در بخش مراقبت های بهداشتی با فناوری نظارت بر سلامت همکاری کند.
 

برنامه VA2CS  که قبلاً در هزاران پروژه در سراسر اروپا مستقر شده است ، یک راه حل نظارت یکپارچه برای خانه های سالمندان است که هنگام افتادن بیمار ، کارمندان را با خبر می کند. این سیستم همچنین یک اتاق برای افراد متجاوز را کنترل می کند و همچنین معیارهای بهداشتی و ایمنی از جمله اینکه آیا فرد خوب خوابیده است ، اگر فعال است ، اگر سرگردان بوده است ، غذا خورده است یا آشامیده است را بررسی می کند.

 
ترکیبی از دوربین های هایک ویژن و VA2CS AI راه حل های مراقبت های بهداشتی را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد که سلامت و وضعیت بیمار را با دقت بیشتری کنترل می کند و در صورت مشکل کارکنان را هشدار می دهد.

 همچنین امنیت بهتری را برای بیماران فراهم می کند ، زیرا می تواند جایگزین سیستم های پوشیدنی مانند دستبند یا سیستم نشان RFID شود که در حال حاضر توسط بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی استفاده می شود.

 این سیستم های پوشیدنی منفی ای دارند که بیماران باید به طور مداوم آنها را بپوشند و برای موثر بودن شارژ می شوند. VA2CS در حال حاضر مورد توجه ویژه ارائه دهندگانی است که خدمات مراقبتی سالمندان را ارائه می کنند.

0.00 0
  • نویسنده : علی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1400/01/19
  • تعداد مشاهده : 527 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech