صفحه اخبار

نرم افزار هایک ویژن برای نصاب دوربین مداربسته منتشر شد

نرم افزار هایک ویژن برای نصاب دوربین مداربسته

هایک ویژن ، برنامه جدید تلفن همراه خود را برای نصب کنندگان راه اندازی کرده است. Hik-ePartner. هایک ویژن به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای نصب کنندگان ، به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای کمک به کار آنها و گسترش فرصت های شغلی خود است.

برنامه Hik-ePartner برای ادغام ابزارک های مفید جهت سهولت نصب و ارائه پشتیبانی از فروش و بازاریابی طراحی شده است.

برنامه Hik-ePartner یک پلتفرم مدیریتی مفید است که در آن نصب کننده ها می توانند به راحتی به تمام اطلاعات محصول هایک ویژن ، تبلیغات و برگه های بازاریابی و همچنین به برنامه وفاداری و سایر موارد دسترسی پیدا کنند.

1) جستجوی مستقیم محصولات

برنامه Hik-ePartner دارای یک انتخابگر دستی محصول است که به نصب کننده ها اجازه می دهد تا با استفاده از نام و شماره مدل ، توابع محصول و گزینه های لوازم جانبی ، به راحتی و سریع پیمایش کنند. نصب کنندگان همچنین می توانند محصولات مورد نظر خود را در لیست "موارد دلخواه" ذخیره کنند تا بعداً سریع یادآوری شوند.

2) نصب بی دردسر همراه با نحوه تهیه اسناد و فیلم ها

اسناد و فیلم های "چگونه" بیشتر با دانش فنی نصب گسترده به کار روزمره آنها کمک می کنند. یک پارامتر اضافی و ابزار محاسبه مشخصات ، نصب کنندگان را قادر می سازد مناسب ترین محصولات را برای مشتریان خود توصیه کنند.

3) یک برنامه جذاب پاداش

با اسکن شماره سریال یا کد موجود در بسته های محصول هایک ویژن ، نصب کنندگان می توانند از طریق پست مستقیم از هایک ویژن امتیاز کسب کرده و هدایا را بازپرداخت کنند.

5) اسناد بازاریابی به روز

نصب کننده ها می توانند همه جزوه های بازار مانند اینفوگرافیک ، One-Swipes (راهنمای فروش بصری) و بسته های راه حل شامل مشاغل کوچک و متوسط ​​را پیدا کنند. آخرین اخبار هایک ویژن را نیز می توان بصورت صوتی و تصویری مشاهده کنند ، بنابراین نصب کنندگان می توانند از طریق رسانه های اجتماعی اطلاعات جالب و مفیدی را با دیگران به اشتراک بگذارند.

ادغام با Hik-ProConnect

Hik-ePartner اکنون به طور یکپارچه با برنامه Hik-ProConnect ادغام شده است ، گفته می شود ، نصب کنندگان با استفاده از Hik-ProConnect می توانند با همان حساب به سیستم عامل Hik-ePartner وارد شوند. این عملکرد اضافه شده با افزایش کارایی و افزایش تجربه کاربری ، جریان کار نرم تری را برای نصب کنندگان ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای آن به اینجا مراجعه کنید.

لینک دانلود نرم افزار هایک ویژن برای نصاب دوربین مداربسته (نسخه اندروید و آیفون)

0.00 0
  • نویسنده : علی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1400/03/23
  • تعداد مشاهده : 663 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech