صفحه اخبار

هایک ویژن از اولین nvr های 8k واقعی در این صنعت رونمایی کرد

هایک ویژن اولین NVRهای "True 8K" صنعت امنیت را معرفی کرد که از ضبط ویدئو، ذخیره سازی، انتقال، رمزگشایی و خروجی تا 8K تصاویر با وضوح فوق العاده بالا پشتیبانی می کند.

ان وی آر های جدید سری M را می توان با مجموعه ای از دوربین های هایک ویژن استفاده کرد و برای محیط هایی که به وضوح تصویر بسیار بالا نیاز است، ایده آل هستند.

 
ذخیره سازی، انتقال، رمزگشایی و خروجی "True 8K"
هایک ویژن به طور جامع نرم افزار و سخت افزار NVR سری M را ارتقا و بهینه سازی کرده است. این NVR ها مجهز به تراشه 8 هسته ای 64 بیتی SOC با کارایی بالا و حافظه رم DDR4 با ظرفیت بالا هستند که عملکرد 8k را تضمین می کند.

دسترسی و ذخیره سازی ویدیویی 8K
عملکرد سخت افزاری سری M دسترسی ویدیویی 8K را فراهم می کند. در عین حال، با استفاده از فناوری نوآورانه حافظه پویا، دستگاه‌ها می‌توانند کش مورد نیاز هر کانال را بر اساس جریان ویدیویی با همزمانی بالا و نرخ بیت بالا تنظیم کنند.

انتقال ویدئو 8K
فناوری داخلی بهینه‌سازی ارسال پورت با نرخ فریم بالا نه تنها یکپارچگی داده‌ها را تضمین می‌کند، بلکه کارایی انتقال جریان کد 8K را نیز بهبود می‌بخشد و به طور موثر از دست دادن فریم و تاخیر را کاهش می‌دهد.

رمزگشایی ویدیوی 8K
این دستگاه‌ها با یک هسته کدک با کارایی بالا که تا 32x1080p @ 30fps را پشتیبانی می‌کند، می‌توانند به طور کارآمد جریان‌های زمان واقعی 8K را برای دو کانال به طور همزمان رمزگشایی کنند و نمایش زنده و پخش صاف را ممکن می‌سازند.

خروجی ویدیو 8K
سری جدید از رابط HDMI2.1 استفاده می کند که از وضوح خروجی تا 8K (7680x4320)/30HZ پشتیبانی می کند.
 

0.00 0
  • نویسنده : علی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1401/07/06
  • تعداد مشاهده : 287 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech