صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن در تلاش برای حفظ محیط زیست از بسته بندی های زیست تخریب پذیر استفاده میکند

شرکت هایک ویژن همیشه در تلاش است تا با استفاده از مواد زیست تخریب‌پذیر و قابل بازیافت برای بسته‌بندی‌ هایش، زباله‌ها را به حداقل رسانده و از محیط زیست برای نسل‌های آینده محافظت کند.

شرکت هایک ویژن همیشه در تلاش است تا با استفاده از مواد زیست تخریب‌پذیر و قابل بازیافت برای بسته‌بندی‌ هایش، زباله‌ها را به حداقل رسانده و از محیط زیست برای نسل‌های آینده محافظت کند.
 

هایک ویژن،  در تلاش است تا ردپای کربن را به عنوان یک سازمان در هر مرحله با فرآیندهای توسعه و تولید محصول سبز، مدیریت دقیق زباله و بازیافت، در مصرف انرژی کاهش دهد.

یکی از راه هایی که هایک ویژن باعث افزایش پایداری عملیات می شود، اطمینان از این است که تمام بسته بندی محصولات تا حد امکان سازگار با محیط زیست است. 

این به معنای بررسی مداوم بسته بندی محصولات برای به حداکثر رساندن استفاده از مواد سبز و زیست تخریب پذیر، و حذف پلی وینیل کلرید (PVC) و سایر مواد غیرقابل تجزیه زیست تخریب پذیر است که اثرات زیست محیطی منفی دارند.

 
بسته بندی سازگار با محیط زیست هایک ویژن چگونه است؟

1) جدا کردن فیلم پلاستیکی از جعبه های محصول

با بسته بندی معمولی، جعبه های مقوایی با فیلم پلاستیکی غیرقابل تجزیه زیستی با جوهر چاپ شده پوشانده می شوند. 
این بسته بندی سازگار با محیط زیست جدید هایک ویژن ، که در حال حاضر برای دوربین های سری Ultra و سری Pro ما استفاده می شود.

 فیلم پلاستیکی را به طور کلی حذف می کنیم و از جوهر کمتری در قسمت بیرونی همه جعبه ها استفاده می کنیم. این منجر به بسته بندی هایی می شود که زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت هستند.

2) از بین بردن فوم EPE از داخل جعبه های محصول

در بسته بندی خطوط تولید چندگانه هایک ویژن، به جای فوم EPE غیرقابل تجزیه، از مقوای تا شده برای بالشتک کردن محصولات داخل جعبه ها استفاده می شود. 

این همان سطح بالایی از محافظت را برای محصولات در حین حمل و نقل فراهم می کند، در حالی که اثرات زیست محیطی منفی فوم EPE زباله را نیز از بین می برد.

3) استفاده از مواد زیست تخریب پذیر از جمله پلی لاکتیک اسید برای محافظت از محصولات داخل جعبه ها

هایک ویژن در حال جایگزینی پلاستیک و سایر مواد بسته بندی معمولی داخل جعبه های محصول با مواد پلی استر پلی لاکتیک اسید قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر است که از گلوکز تصفیه شده یا ساکارز از منابع گیاهی ساخته شده است.

هایک ویژن از پلی لاکتیک اسید برای ساخت کیسه های گرد و غبار و سایر بسته بندی های محافظ مورد نیاز برای محصولات داخل جعبه های مقوایی استفاده می کند. کاغذ همچنین به طور فزاینده ای جای پلاستیک را برای پاکت های کابلی کوچک و سایر عناصر بسته بندی داخل جعبه ها می گیرد.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/04/10
  • تعداد مشاهده : 279 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech