صفحه اخبار

کمک به کاهش تولید و انتشار دی‌اکسیدکربن یکی از اهداف هایک‌ویژن شده است

در هایک‌ویژن، رویکرد در خصوص بهره‌برداری سبز بر اساس توسعه فناوری‌ها و محصولات نوآورانه است که به مشتریان و شرکای ما کمک می‌کنند به صورت پایدارتر عمل کنند و اکوسیستم‌ها و محیط زیست را حفاظت کنند.

مثال‌های کلیدی از فناوری‌ها و نوآوری‌های محصولات شاخص هایک‌ویژن عبارتند از:

🔸دوربین‌های امنیتی هایک‌ویژن با تغذیه خورشیدی
با حذف نیاز به منبع تغذیه خارجی، دوربین‌های امنیتی با تغذیه خورشیدی تقریباً ۸۰ کیلووات-ساعت کمتر برق مصرف می‌کنند. در نتیجه، یک دوربین می‌تواند حدود ۵۶.۷ کیلوگرم از انتشارات دی‌اکسید کربن را در سال جلوگیری کند.

🔸دوربین‌های شبکه سری Ultra هایک‌ویژن
دوربین‌های شبکه سری Ultra هیک‌ویژن حالت مصرف انرژی پایینی را دارند و توانایی روشن شدن کامل و ثبت تصاویر را فقط در هنگام رویدادها دارند. این باعث صرفه‌جویی در انرژی به میزان کافی برای شارژ تقریباً ۲۱۰۰ تلفن همراه در سال می‌شود.

🔸eDVRهای هایک‌ویژن
 سری eDVR هایک‌ویژن از فناوری ذخیره‌سازی نوع eSSD استفاده می‌کند که مصرف انرژی را نسبت به DVRهای سنتی تقریباً ۴۵٪ کاهش می‌دهد. انرژی صرفه‌جویی شده توسط این نوآوری در یک سال معادل جذب یک درخت بالغ در همان دوره زمانی است.

🔸صفحه‌نمایش‌های LED سبز هایک‌ویژن
صفحه‌نمایش‌های LED هایک‌ویژن با فناوری چیپ-بر روی برد (COB) مصرف انرژی را تا ۵۰٪ کاهش داده و دمای بدنه صفحه‌نمایش را در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های LED سنتی به مقدار ۵-۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌دهند.

🔸فناوری DarkFighterS هایک‌ویژن
فناوری DarkFighterS هایک‌ویژن تصاویر رنگی را در شرایط نوری بسیار ضعیف تولید می‌کند - تا حداقل ۰.۰۰۰۳ لوکس و نیاز به منبع نوری ندارد.
 در تاریکی شب، کاربران می‌توانند به جای لامپ نوری که همیشه روشن است، نور حساس به حرکت را تنظیم کنند تا مصرف انرژی را کاهش داده و در عین حال امنیت را حفظ کنند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/05/10
  • تعداد مشاهده : 327 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech