صفحه اخبار

دوربین مداربسته حرارتی heatpro هایک ویژن امنیت و ایمنی را متحول می کند

دوربین های حرارتی HeatPro هایک ویژن امنیت و ایمنی را متحول می کند

دوربین‌های حرارتی هایک ویژن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حفاظت پیشرفته‌تر را حتی ساده‌تر کنند. این دوربین ها سازگاری و دید استثنایی را حتی در سخت ترین محیط ها ارائه می دهند. 

دو لنز حرارتی و نوری

این دوربین ها دارای دو لنز حرارتی و نوری در یک دوربین هستند. آنها همچنین به دو شکل دام و بالت در دسترس هستند تا بتوانید متناسب با نیازهای امنیتی خود انتخاب کنید.

امنیت مقرون به صرفه

یکی دیگر از ویژگی های برجسته HeatPro Thermal Series قیمت رقابتی آن است که آنها را برای کاربردهای مختلف، از مسکونی و تجاری گرفته تا محیط های صنعتی قابل دسترس می کند.

تمایز انسان در مقابل وسایل نقلیه

این سری از فناوری دوربین حرارتی برای حس گرمای ساطع شده از اجسام در محیط استفاده می کند و تشخیص انسان یا وسایل نقلیه در حال حرکت در یک منطقه مشخص را آسان تر می کند. حتی در محیط های شلوغ، این دوربین ها می توانند به طور دقیق هر فرد را شناسایی کنند تا خطر هشدارهای کاذب ناشی از برگ ها، شاخه ها یا حیوانات را بهتر کاهش دهند.

غلبه بر آب و هوای سخت و محیط

سایه ها، تاریکی، نورهای روشن، دود، مه و باران تاثیری بر فیلم و تصویربرداری حرارتی ندارند. این بدان معناست که سری HeatPro Thermal در محیط‌های چالش برانگیز که دوربین‌های نوری ممکن است با مشکل مواجه شوند برتری می‌یابد.

تشخیص اولیه حریق و پایش دما

تشخیص زودهنگام حریق و پایش دما می تواند مسئولیت و هزینه های مرتبط با آتش سوزی و سایر حوادث مخرب را به ویژه در انبارها و تاسیسات صنعتی به میزان قابل توجهی کاهش دهد. هنگامی که آستانه دمایی خاص برای هشدارهای اولیه 24 ساعته فراتر رفت یا از آن فراتر رفت، آلارم‌های هشدار ارسال می‌کنند.

 
نصب و راه اندازی آسان

راه اندازی سری HeatPro بسیار آسان است زیرا استقرار فقط چند دقیقه طول می کشد. این دوربین ها مجهز به تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی (VCA) هستند که هشدارهای کاذب از جمله تشخیص نفوذ و تشخیص عبور از خط بر اساس الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق را کاهش می دهد. حتی می توانید سیستم را مطابق با مشخصات خود تنظیم کنید.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27
  • تعداد مشاهده : 176 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech