صفحه اخبار

هایک ویژن دوربین مداربسته ضد خوردگی پلیمری را با دوام و کارایی بالا عرضه می کند

هایک ویژن دوربین مداربسته ضد خوردگی پلیمری را با دوام و کارایی بالا عرضه می کند

این سری محصولات دارای محفظه های پلیمری بسیار بادوام و سبک وزن هستند که به آنها اجازه می دهد در سخت ترین محیط های صنعتی و دریایی مقاومت کنند.

 دوربین های جدید علاوه بر دوام و انعطاف پذیری در برابر مواد شیمیایی، نمک و سایر مواد خورنده، کیفیت تصویر فوق العاده ای را حتی در شرایط کم نور ارائه می دهند. دوربین ها با ویژگی های هوشمند برای تشخیص افراد، وسایل نقلیه و سایر اشیاء متحرک، به حداقل رساندن هشدارهای کاذب امنیتی کمک می کنند.

مکس فانگ، مدیر محصولات هایک ویژن، می گوید: "خوردگی یک چالش همیشه حاضر است. می تواند استفاده روزانه ما از دستگاه های الکترونیکی و عملکرد ماشین آلات در محیط های صنعتی را تحت تاثیر قرار دهد.

 هایک ویژن با اختراع فناوری و محصولات ضد خوردگی پلیمری، یک ابزار جدید ارائه می کند. ، روشی موثر برای رفع نیازهای امنیتی در محیط های خورنده. صنایع و خانواده ها به طور یکسان از این دوربین های جدید بهره مند خواهند شد. آنها انتخابی مقرون به صرفه هستند و کاربران از استحکام و عملکرد آنها شگفت زده خواهند شد."

 
حفاظت همه جانبه با مواد و طراحی پیشرفته
محفظه های پلیمری دوربین های امنیتی جدید هایک ویژن که در برابر خوردگی مقاوم هستند، نیاز به فلزات سنگین و گران قیمت مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم روکش شده را از بین می برند.

نتایج دوربین‌های سبک‌تر و قوی‌تر هستند که کاملاً در برابر خوردگی مقاوم هستند و گواهی C5-M و NEMA 4X را دریافت کرده‌اند. دوام هر جزء تضمین شده است، از پایه های دوربین گرفته تا کابل کشی.

تصویربرداری عالی و هوش تطبیقی
از دوربین بالت گرفته تا PTZ، محدوده ضد خوردگی پلیمری هایک ویژن وضوح تصویر بی نظیری را ارائه می دهد. فناوری های ColorVu و DarkFighter هایک ویژن تصویربرداری شفاف و تمام رنگی را حتی در محیط های کم نور تضمین می کنند.

دوربین های ضد خوردگی همچنین دارای تعدادی ویژگی خلاقانه یادگیری عمیق هستند. یکی از این فناوری‌ها فناوری Hikvision AcuSense است که بین فعالیت‌های انسان و خودرو و سایر اجسام متحرک تمایز قائل می‌شود تا هشدارهای کاذب را کاهش دهد و تیم‌های امنیتی را در مورد حوادث احتمالی آگاه کند.

کاربران نهایی می‌توانند ویژگی‌های یادگیری عمیق شخص ثالث یا الگوریتم‌های خود را با استفاده از پلتفرم باز تعبیه‌شده Hikvision (HEOP) 2.0 و Hikvision AI Open Platform (AIOP) در دوربین‌ها ادغام کنند.

وضوح تصویر ثابت در آب و هوای غیرقابل پیش بینی
دوربین های ضد خوردگی پلیمری هایک ویژن برای مقاومت در برابر شرایط سخت و آب و هوای نامساعد در مناطق ساحلی و بنادر ساخته شده اند. 

آنها مجهز به گرمکن پنجره داخلی هستند تا از مه شدن لنز دوربین در هنگام تغییرات ناگهانی دما جلوگیری کند. در عین حال، یک برف پاک کن موتوری وضوح تصویر ثابت را حتی در باران شدید تضمین می کند.

مدل دوربین PTZ همچنین دارای قابلیت Smart Pan-Tilt Correction است که به طور خودکار موقعیت دوربین هایی را که توسط بادهای شدید حرکت می کنند اصلاح می کند.

همه این اقدامات تضمین می کند که موانع محیطی هرگز امنیت را به خطر نمی اندازند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10
  • تعداد مشاهده : 162 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech