صفحه اخبار

هایک ویژن جدیدترین  نسخه فریم ور خود با نام  nvr 5 را  رونمایی کرد تا تجربه محصول را متحول کند

هایک ویژن جدیدترین  نسخه فریم ور خود با نام  NVR 5.0 را  رونمایی کرد تا تجربه محصول را متحول کند

هایک ویژن اخیرا NVR 5.0 را منتشر کرده است. Hikvision NVR 5.0 با تکیه بر موفقیت تکرارهای قبلی، NVR 3.0 و NVR 4.0، پلتفرم هوشمند را ابداع می کند. که منجر به تغییر نوآورانه از ضبط کننده های سنتی به AIoT (هوش مصنوعی اشیا) NVR می شود.

 AIoT NVR
 عملیات هوشمند، حفاظت، اتصالات و عملکردهای کاربردی را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد و تجربه ای نوآورانه، هوشمند و یکپارچه را به کاربران ارائه می دهد.

NVR 5.0
 یک تجربه محصول با طراوت را برای کاربران با عملکردهای هوشمند ارائه می دهد و یک تجربه رابط کاربری نرم با سه جنبه حیاتی ارائه می دهد: نمایش زنده بصری، پخش سریع تر و هوشمندتر، و زنگ هشدار و پاسخ تصویری در زمان واقعی.

نمای زنده بصری
ویژگی جدید نمایش زنده بصری، نظارت دقیق تر وضعیت کانال بلادرنگ را برای کاربران آسان تر می کند. نماهای سفارشی شده را می توان برای دیدگاه های مختلف ایجاد کرد و سیستم را می توان پیکربندی کرد تا نیازهای تعویض زماندار چند صفحه را برآورده کند.
 

پخش سریعتر و هوشمندتر
یکی از ویژگی های برجسته NVR 5.0 ویژگی «AcuSearch» است. با این عملکرد جدید پیشرفته، کاربران می‌توانند از جستجوهای ویدیویی سریع‌تر و دقیق‌تر در حین پخش لذت ببرند. این قابلیت جستجوی نوآورانه به کاربران اجازه می دهد تنها با یک کلیک بر روی اهداف خاص مورد علاقه تمرکز کنند و کارایی کلی جستجو را بهبود بخشد. 

تنظیمات «جستجوی هوشمند» به کاربران این امکان را می‌دهد که جعبه‌های قانون یا خطوط نفوذ را در محل رویداد ترسیم کنند تا به سرعت اهدافی را که وارد یک منطقه خاص می‌شوند، فیلتر کرده و به راحتی شناسایی کنند. عملکرد «پخش برش» بازیابی ویدیو را با این امکان که کاربران به صورت بصری قسمت‌هایی را که می‌خواهند پخش کنند پیدا کنند، بیشتر می‌کند. این ویژگی ها با هم کار می کنند تا کارایی کلی جستجو را بهبود بخشند و به کاربران کمک می کنند تا به سرعت و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.
 

زنگ هشدار و پاسخ در زمان واقعی
زنگ هشدار و پاسخ به موقع نیز با NVR 5.0 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. مرکز رویداد یک مرحله ای نمایش های متمرکز و بصری رویدادهای هشدار را ارائه می دهد و اپراتورهای امنیتی را قادر می سازد تا سریع و موثر پاسخ دهند. ویژگی بازشو هشدار – همراه با لیست رویدادها، نماهای صفحه و تصاویر گرفته شده – یک رویکرد یکپارچه و حلقه بسته برای رسیدگی سریع به حوادث امنیتی ارائه می دهد.
 

علاوه بر عملیات هوشمند، NVR 5.0 با تعبیه یک هوش مصنوعی در NVR، حفاظت محیطی خودکار را با خودآموزی ادغام می کند. حفاظت محیطی خودآموز را بدون نیاز به مداخله دستی انجام می دهد. استدلال و آموزش را با تکرار خودکار الگوریتم ترکیب می‌کند، که دقت الگوریتم‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و آلارم‌های کاذب را کاهش می‌دهد، در حالی که به حداقل ورودی کاربر نیز نیاز دارد.


علاوه بر این، NVR 5.0 با امکان دسترسی مستقیم برای طیف گسترده ای از دستگاه ها، قابلیت های اتصال هوشمند را ارائه می دهد و عملکردهای همگرایی را افزایش می دهد. این اتصال صوتی و تصویری هوشمند را برای پاسخگویی فوری و ذخیره داده ها فراهم می کند و همچنین از زنگ هشدار، کنترل دسترسی و سایر دسترسی های برنامه AIoT پشتیبانی می کند و مدیریت متمرکز را تسهیل می کند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08
  • تعداد مشاهده : 64 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech