صفحه اخبار

داهوا سری جدید دوربین مداربسته wizmind s را با دید هوشمندتر و محافظت قوی تری معرفی می کند

داهوا سری جدید دوربین مداربسته WizMind S را با دید هوشمندتر و محافظت قوی تری معرفی می کند

داهوا جدیدترین بروزرسانی سری  WizMind 5 خود را با عنوان سری IPC WizMind S منتشر کرده است.

👈 این سری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، عملکرد تصویر را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد، عملکردهای هوشمند فوق العاده ای ارائه می دهد، از انعطاف پذیری بالایی برای سازگاری با محیط برخوردار است و با بسته بندی بدون پلاستیک عرضه می شود و سناریوهای کاربردی مختلف را با دید هوشمندتر فراهم می کند.

👈سری IPC WizMind S قابلیت تصویربرداری تقویت شده با هوش مصنوعی (AI-Powered Image) را ارائه می دهد که از فناوری برای بهبود عملکرد تصویر به ویژه در شرایط نور کم (یا نور شدید) و بازیابی جزئیات هر دو هدف انسانی و وسیله نقلیه با بهبود اثر تصویر WDR استفاده می کند.

 👈همچنین دارای فناوری نوردهی تقسیم زمان (Time-Division Exposure) برای تصاویر واضح تر هنگام استفاده از توابع هوشمند است.

👈قابل توجه است که این سری به یک افکت تصویر با نور کم بهتر به نام Deeplight مجهز شده است که ارتقایی از Starlight و Starlight+ است. این قابلیت از الگوریتم یادگیری عمیق برای پردازش تصاویر استفاده می کند و به طور موثر نویز تصویر را کاهش می دهد و کیفیت تصویر بهتر را در محیط هایی با نور کم یا حتی در شب به دست می آورد.

👈علاوه بر این، سری IPC WizMind S دارای مجموعه ای از توابع هوشمند است که برای سناریوهای کاربردی متعدد مناسب هستند. 

👈ابرداده ویدئو (Video Metadata) - یکی از جدیدترین ویژگی های هوشمند این سری - می تواند همزمان تا 100 هدف را با دقت 97 درصد شناسایی و ضبط کند، که از بین آنها بهترین تصاویر را انتخاب کرده و ویژگی های مرتبط را استخراج می کند. 

👈این سری همچنین می تواند انواع صداها (جیغ، شکستن شیشه و غیره) را از طریق تشخیص صدای هوشمند (Smart Sound Detection) تشخیص دهد و اعلان های فوری را ارائه دهد و نظارت امنیتی کاربران را بهبود بخشد.

👈عملکرد Perimeter Protection (محافظت محیطی) آن از مدل الگوریتم بهتری برای تشخیص صحیح اهداف با دقت تا 99 درصد استفاده می کند * و به طور موثر اشیاء نامرتبط را برای کاهش آلارم های کاذب فیلتر می کند. 

👈همچنین انواع مختلفی از تشخیص را برای برنامه های مختلف مانند tripwire (سیم سفری)، نفوذ، پارکینگ، پرسه زدن و تجمع ارائه می دهد. سایر توابع هوشمند این سری شامل تشخیص چهره، شمارش افراد، نقشه حرارتی، تشخیص اشیاء هوشمند و موارد دیگر است.

👈این سری از عملکرد منبع تغذیه پشتیبان دوگانه (Dual Power Backup) پشتیبانی می کند که به IPC اجازه می دهد در صورت قطع شدن یکی از منابع تغذیه، بدون راه اندازی مجدد دستگاه به منبع تغذیه دیگری سوئیچ کند و بدین ترتیب عملکرد 24/7 دوربین را به طور مداوم تضمین کند.

👈 علاوه بر این، مدل های H این سری همچنین دارای P-Iris برای کنترل دقیق دیافراگم لنز، پوشش ضد خوردگی برای محافظت بیشتر در برابر محیط های بسیار خورنده (مانند خط ساحلی)، میکروفون دوگانه با حداکثر برد 18 متر و دریافت صدای 80 دسی بل و گرمکن داخلی هستند که می توانند دمای کارکرد و ذخیره سازی -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد را تحمل کنند.

👈علاوه بر این، سری IPC WizMind S از بسته بندی بدون پلاستیک ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست و فناوری بسته بندی نوآورانه استفاده می کند. این بسته بندی از درج های مقوایی ساخته شده از کاغذ بازیافتی، مواد بدون پلاستیک روی سطح جعبه، مواد PLA برای کاور دستگاه و لوازم جانبی و همچنین پوشش جعبه محافظ غیر سمی و سازگار با محیط زیست استفاده می کند.

0.00 0
  • نویسنده : علی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1403/05/01
  • تعداد مشاهده : 93 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech