صفحه اخبار

دوربین مداربسته هایک ویژن برنده جایزه فناوری شد

دوربین هایک ویژن برنده جایزه نوآوری شد.

هایک ویژن تامین کننده پیشرو از راه حل های نظارت ویدئویی نوآورانه، رده بندی سخت افزار های ویدئویی ویدئو را در جایزه نوآوری Benchmark 2018 به دست آورد.

محصول برنده Hikvision Camera iDS-2CD8426G0 / B-I DeepinView Dual-Lens  است که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق برای تحلیل جنبه های انسانی برای بهبود ایمنی داخل ساختمان ها استفاده می کند.

مجله فناوری Benchmark جوایز نوآوری خود را هر ساله در رده سخت افزاری دوربین مدار بسته به محصولات پیشرو اعطا میکند.

 گری هارمر، مدیر فروش Hikvision انگلیس و ایرلند می گوید: "نوآوری در قلب کسب و کار ماست، که به وسیله تحقیقات و توسعه گسترده ما انجام می شود. ما هیجان زده هستیم که Benchmark به رسمیت می شناسد که ویژگی های نوآورانه ای که iDS-2CD8426G0 / B-I ارائه می دهد، به طور ایمن برای مشتریان نهایی ما تاثیر می گذارد. "

ویژگی های دوربین برنده

iDS-2CD8426G0 / B-I
 طیف گسترده ای از ویژگی های حرفه ای را فراهم می کند که در سیستم های نظارت داخلی معمول وجود
 ندارد. به جای شناسایی اهداف متحرک، از آموزش عمیق، الگوریتم های تصویربرداری استریو و پردازش گرافیکی با سرعت بالا برای تجزیه و تحلیل حرکات بدن انسان استفاده می کند. در نتیجه، می توان آن را برای شناسایی یک تهدید بالقوه انسانی یا یک مسئله ایمنی شخصی در زمان واقعی استفاده کرد.

 
به عنوان مثال، دوربین می تواند زمانی را که تجمع افراد کاهش یافته اند شناسایی کنند و این به ویژه در میان سازمان های خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی و برنامه های کاربردی کارگر تنها به دست آورده می شود. یکی دیگر از ویژگی های تشخیص حساس، با تنظیم یک فاصله خاص در یک منطقه تعریف شده مورد علاقه است، اگر حرکت یک شخص بیش از فاصله از پیش تعیین شده، زنگ هشدار خواهد شد.

نوآوری در سراسر محدوده محصول

بخشی از مجموعه گسترده ای از سری دوربین های Hikvision DeepinView است که برای افزایش عملکرد سیستم نظارت در طیف وسیعی از برنامه های امنیتی و مدیریت طراحی شده است.

دوربین های سری Hikvision DeepinView دارای ویژگی هایی مانند:

✔️تشخیص بدن انسان که می تواند بدن انسان را در هنگام فیلتر کردن حرکات دیگر شناسایی کند، به منظور کاهش آلارم های دروغین.

✔️تشخیص چهره، که از مدل سازی تصویر چهره و محاسبه شباهت برای هشدار دادن به اپراتور سیستم به حضور افراد مورد علاقه استفاده می کند.

✔️شمارش افراد، که از تجزیه و تحلیل های ویدئویی برای ردیابی تعداد افرادی که وارد و خروج از یک منطقه خاص را می کنند، امکان کسب و کار را برای بهبود سودآوری و مدیریت سایت فراهم می آورد.

✔️تشخیص غیرقانونی پارکینگ، کاربر سیستم می تواند منطقه پارکینگ غیرقانونی یا حداکثر زمان پارکینگ را تعیین کند، تا زمانی که وسیله نقلیه وارد منطقه شود، یا زمان پارکینگ آن بیش از حد باشد، دوربین برای جمع آوری شواهد اقدام می کند.

✔️تشخیص صف، دوربین قادر به ارائه هشدارهای زمان واقعی و رویداد رویداد اطلاعات تاریخی در انتظار انتظار صف، چگالی صف، و غیره


@cctvittech

هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن-tplink - mikrotik - switch - cable: 02634216001-2 ️🔴📢

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/05/20
  • تعداد مشاهده : 901 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech