صفحه اخبار

هایک ویژن موفق به دریافت گواهی نامه fips 140-2 شد

 دریافت گواهی نامه fips 140-2

استاندارد FIPS 140-2 شامل استاندارد رمزنگاری برای مصارف دولتی و تجاری است.

شرکت هایک ویژن در جهت افزایش امنیت محصولات خود این استاندارد را که مخفف کلمات Fessional Processing Standard (FIPS) 140-2 را کسب کرده است.

 FIPS 140-2 :
 یک استاندارد رمزگذاری دولتی ایالات متحده است که توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) ایجاد شده است که بخش اداره بازرگانی ایالات متحده است. FIPS 140-2 توسط سازمان های دولتی فدرال در ایالات متحده و کانادا مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در صنایع نظارتی نظیر امور مالی، خدمات بهداشتی، حقوقی و خدمات پس از فروش، و همچنین تجارت تجاری استفاده می شود.

 هایک ویژن اولین شرکت تولید تجهیزات نظارتی است که موفق به کسب این گواهی برای دوربین های آی پی و تجهیزات ضبط خود شده است.
 

دکتر وانگ بیین، مدیر کل آزمایشگاه امنیت اطلاعات شبکه Hikvision و بخش امنیت شبکه، گفت: "Hikvision به طور کامل معتقد است که صنعت نظارت تصویری باید استانداردهای مشابهی را که توسط دولت ها و صنایع بسیار مدیریت شده مورد استفاده قرار می گیرد، به کار گیرد. "Hikvision راه را با اتخاذ و پیگیری صدور گواهینامه معتبر در این زمینه هدایت می کند."

یکی از شناخته شده ترین استانداردهای امنیتی در سراسر جهان، FIPS 140-2 توسط استانداردهای متعدد و سازمان های بین المللی تست، از جمله استاندارد ISO استفاده می شود. شرکت های فن آوری جهانی مانند اپل، مایکروسافت، سیسکو و گوگل اعتبار FIPS 140-2 را به دست آورده اند.

فرایند اعتباربخشی FIPS 140-2 جامع است و شامل مجموعه ای از آزمایشات دقیق توسط یک آزمایشگاه امنیتی مستقل و معتبر ایالات متحده و تایید انطباق NIST است.

 
شرکت هایک ویژن به طور جدی در زمینه امنیت سایبری تلاش می کند استانداردهای لازم در کشورهای مختلف را برای محصولات خود کسب کند از جمله : ISO 270001، ISO 9001: 2008، CMMI Level 5 و AICPA SOC است.

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/06/01
  • تعداد مشاهده : 908 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech