صفحه اخبار

هایک ویژن با جدید ترین محصولات زنگ هشدار (دزدگیر) در نمایشگاه essen شرکت میکند

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

در 17 اکتبر 2018 Hikvision جدیدترین محصولات زنگ هشدار خود را در نمایشگاه Essen نشان داد.

با تمرکز عمیق در یکپارچه سازی، این شرکت تعهد خود را به ارائه راه حل های امنیتی گسترده برای مشتریان و طیف وسیعی از برنامه های کاربردی نشان داد.

راه حل های  هایک ویژن در زنگ هشدارها طیف گسترده ای از محصولات و فن آوری های موجود را نشان می دهد و چگونگی استفاده از آنها را با هم می توان با نیازهای امنیتی پوشش داد .

Marc van der Putte  گفت : ما یک نمایش عالی داشتیم که با توجه به طیف گسترده ای از محصولات ما مورد توجه قرار گرفت و طیف وسیعی از راه حل های هشدار دهنده از Hikvision باعث ایجاد علاقه شدید شد ، این محدوده باعث می شود یک بیانیه واقعی به عنوان یک راه حل کامل، ارائه یک رویکرد جدید و نوآورانه برای بازرسی از نفوذ و ویدئو باشد .

او ادامه می دهد: "نمایشگاه امنیتی Essen یکی از برجسته ترین نمایشگاه های تجاری برای امنیت است .

"ما می خواستیم یک داستان را در مورد چگونگی استفاده از محصولات Hikvision در طیف وسیعی از کاربردهای مختلف از مشتریانمان ایجاد کنیم. این همچنین نشان می دهد که چگونه تکنولوژی و نمونه کارهای گسترده ما، از طریق عملیات یکپارچه و یکپارچه سازی عمیق در جنبه های مختلف امنیتی، مانند نفوذگر و دوربین مداربسته، ارزش بیشتری به کسب و کارهای مشتریان ما می بخشد. "

در منطقه هشدار دهنده پایه شامل آخرین نسخه از چند برند  Pyronix Enforcer، که شامل مجتمع بسیار مجرب و مجددا طراحی شده است وجود دارد. همچنین آخرین پیشنهاد امنیتی از Hikvision، AXHub، که با دوربین های Hikvision و ONVIF با استفاده از نرم افزار هوشمند Hik-Connect همکاری می کند، وجود دارد.

همراه با راه حل های هشدار دهنده، نظارت تصویری Hikvision، هواپیماهای بدون سرنشین، کنترل دسترسی و . . . نیز در ایستگاه نمایش داده شده است .

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/07/28
  • تعداد مشاهده : 833 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech