صفحه اخبار

حضور hikvision در بزرگترین نمایشگاه بین المللی در خاورمیانه

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

 15 ژانویه 2019 ،  Hikvisionپیشرو در تامین محصولات و راه حل های نوآورانه امنیتی، آخرین دستاورد های خود را در Intersec 2019، بزرگترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه، در تاریخ 20 تا 22 ژانویه در دبی، امارات متحده عربی، نمایش می دهد.

"Binson Xu، رئیس منطقه ای Hikvision MENA، می گوید:" به عنوان بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه صنعت امنیتی در مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا،  Intersec یک رویداد است که هر ساله Hikvision منابع قابل توجهی را برای همکاری با مشتریان و شرکای خود بسیج می کند. " "نسخه 2019 از Intersec نشان دهنده دهمین سال حضور شرکت Hikvision در این رویداد بزرگ است که یک نقطه عطف برای ماست."

در غرفه، بازدید کنندگان می توانند محصولات، راه حل ها و خدمات Hikvision را در صنعت و صنایع مختلف تجربه کنند. زمینه های تعاملی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که تجربه خود را در هوش مصنوعی غوطه ور کنند و قدرت فناوری AI را احساس کنند.

تجربه نوآوری AI

Hikvision راه حل های صنعتی AI را برای بازارهای و برنامه های عمودی نشان می دهد. به عنوان مثال، Hikvision هوشمند خرده فروشی راه حل خرده فروشی ها را قادر می سازد تا درک درستی از وضعیت کسب و کار خود را با استفاده از دوربین های هوشمند، NVR ها، و سیستم مدیریت تصویر، HikCentral. بازدیدکنندگان همچنین قادر خواهند بود تا یک جعبه شن و ماسه در غرفه ببینند و نشان دهند که چگونه سیستم ترافیک هوشمند Hikvision (ITS) پلاک خودرو را برای مدیریت ترافیک و پارکینگ راه می اندازد.

علاوه بر این، غرفه دارای یک شبیه سازی کنترل دسترسی به ساختمان با تکنولوژی تشخیص چهره است. بازدیدکنندگان می توانند از طریق یک تورنومنت دسترسی مجهز به ترمینال تشخیص چهره Hikvision پس از ثبت در پذیرش عبور کنند. در عین حال، یک دوربین شمارش افراد  مانیتورینگ زمان واقعی را فراهم می کند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند این تکنولوژی قدرتمند را تجربه کنند

Hikvision  همچنین محصولات هوشمند، از جمله دوربین های Turbo HD 5.0 ​​AI مجهز، Easy IP 4.0 Series  با تکنولوژی های AcuSense و ColorVu Hikvision و دوربین های یادگیری عمیق DeepinView را نمایش می دهد.

در Intersec، Hikvision  شرکای تکنولوژیکی زیادی را در غرفه شامل AxxonSoft، Ela-soft، Milestone Systems، Nedap، Seagate و Western Digital برگزار خواهد کرد. نمایندگان هر یک از این شرکا در دسترس خواهد بود تا با بازدیدکنندگان درباره چگونگی ادغام آنها و تکمیل محصولات و تکنولوژی های Hikvision صحبت کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند طیف گسترده ای از نوآوری ها و محصولات را برای شرکت های جدید Hikvision مانند خانه های هوشمند (تحت نام EZVIZ) ،اتوماسیون صنعتی (هیک روبوتیک)، خودرو الکترونیک، ذخیره سازی داده هوشمند و غیره مشاهده کنند.

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/10/26
  • تعداد مشاهده : 698 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech