صفحه اخبار

هایک ویژن دوربین مداربسته جدید turbo hd x را برای کمک به شناسایی رویداد در هنگام خطر معرفی کرد

دوربین مداربسته turbo hd x

هایک ویژن، جدیدترین نسل Turbo HD Series - Turbo HD X را راه اندازی می کند که یک سیستم کامل برای کمک به حذف آلارم های اشتباه واست.
 

👈از نظارت منفعل تا بازدارندگی فعال، در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی
سری دوربین های Hikvision Turbo HD X دارای یک آشکارساز داخلی است که نور مادون قرمز اشعه های بدن انسان را تشخیص می دهد و آن را از دیگر نویز های بصری تشخیص می دهد. هنگامی که دوربین یک پتانسیل بالقوه را تشخیص می دهد، آژیر ساخته شده آن، نور قرمز و آبی و صدای بلند را با هدف ترغیب مهاجم دور می کند.

 
👈سری Turbo HD X می تواند از طیف وسیعی از فرایندهای حفاظت محیطی و سیستم های امنیتی برای هشدار در لحظه ی وقوع یک اتفاق و جمع آوری مدارک پس از رویداد را پشتیبانی کند. این امکان تبدیل یک نظارت سنتی و روش تحقیق پس از وقوع یک رویداد را می دهد و به تغییر حفاظت از محیط از نظارت منفعل تا بازدارندگی فعال کمک می کند تا از مردم و دارایی ها محافظت کند.

👈یک سیستم کامل اعلام هشدار
مهمتر از همه، Turbo HD X یک سیستم کامل اعلام هشدار مجهز است و می تواند هشدارهای امنیتی را هم دستگاه ضبط و مامورین امنیتی  ارسال کند.همچنین می توانند اطلاعات هشدار را از راه دور، از طریق یک برنامه در دستگاه های تلفن همراه خود دریافت کنند.

👈عملکرد بهتر در کاهش هشدارهای اشتباه
دوربین های توربو HD X همچنین می توانند با DVR های AcuSense پیشرفته Hikvision هماهنگ شوند. فناوری کاهش هوشمند زنگ خطا در این DVR ها حرکات نامناسب را که از دوربین گرفته شده است مانند باران، برگ ها و حیوانات نادیده می گیرد و به جای تمرکز بر حرکات انسان یا وسیله نقلیه تمرکز می کند. این راه حل یکپارچه به طرز چشمگیری کاهش تعداد آلارم های دروغین و کمک به کارکنان امنیتی  برای تمرکز بر آلارم های واقعی است.

 
 👈فرانک ژانگ، رئیس مرکز بین المللی محصولات و راه حل در Hikvision می گوید: "بار دیگر، ما ایده های تازه و امکانات جدیدی را برای این صنعت به ارمغان می آوریم. معمولا، پرونده های نظارت تصویری تنها به دنبال شواهدی پس از آنکه فرد عواقب نفوذ را متحمل شده است. با این حال، جنایتکاران ممکن است اقدامات بیشتری را کنار بگذارند، اگر فکر می کنند که رفتار آنها شناسایی شده است. Hikvision Turbo HD X با متوقف کردن مزاحمان در مسیرهای خود می تواند به مشتریان خود کمک کند تا از آسیب های پر هزینه و از دست دادن مالکیت اجتناب کنند. "


هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن: 02634216001-2
@cctvittech

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/02/17
  • تعداد مشاهده : 673 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech