صفحه اخبار

هایک ویژن و ips در برنامه heop برای توسعه ی ماژول های تحلیل ویدئو با هم همکاری می کنند

هایک ویژن و ips در برنامه heop برای توسعه ی ماژول های تحلیل

Hikvision
، پیشرو در جهان در زمینه محصولات و راه حل های نظارت تصویری ابتکاری، اعلام کرده است که شرکت  IPS Intelligent Video Analytics اولین شرکتی است که برای پیوستن به برنامه پلتفرم Open Hikvision Embedded Open (HEOP) پیوست. از طریق HEOP، IPS ماژول های پیشرفته تحلیل آن را به دوربین های شبکه سری 5 Hikvision آپلود می کند.

 
برنامه HEOP جهانی، توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می سازد تا برنامه های خودشان را توسعه دهند و آنها را مستقیما بر روی دوربین های Hikvision نصب کنند. این باعث ارائه عملکردها و امکانات هوشمندانه تری به مشتریان میشود.
 
پنج ماژول تحلیلی مبتنی بر دوربین
تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی هوشمند IPS دارای دهه های تخصص تجزیه و تحلیل است و توانایی های پیشرفته تجزیه و تحلیل را توسعه داده است. از طریق HEOP، IPS پنج ماژول تجزیه و تحلیل را به دوربین های شبکه Hikvision 5 تعبیه می کند: تشخیص حرکت، تشخیص خرابکاری، تشخیص نفوذ، تشخیص Loitering و تشخیص در محیط.
 
 
بر اساس تکنولوژی پیشرفته
دوربین های شبکه Hikvision سری 5 در حال حاضر چشمگیر هستند، ترکیب نور تاریک نور DarkFighter با تشخیص کیفیت بالا برای اولین بار. فن آوری کدک پیشرفته همچنین باعث افزایش کارایی انتقال می شود. دوربین ها برای هر جایی که تصاویر 24 ساعته رنگی مورد نیاز هستند، از خیابان ها و مراکز خرید تا ساختمان های اداری ایده آل هستند.
 
جانس بارتلزن، مدیر کل اتحادیه شریک Global Hikvision می گوید: "ما هیجان زده هستیم که IPS اولین شرکای ما برای برنامه HEOP است. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چگونه عملکرد آنها می تواند به مشتریان خود ارزش افزوده را از دوربین های شبکه Hikvision 5 خود بیفزایند، در حالی که به آنها کمک می کند راه حل های امنیتی ساده تر و مقرون به صرفه تر ساخت. "
 
آلن H. Benoit، مدیر بازاریابی و فروش در IPS می گوید: "طراحی پلت فرم HEOP باعث می شود آن را باور نکردنی آسان برای یکپارچه سازی تجزیه و تحلیل فیلم خود را به دوربین های Hikvision. این ادغام مشتریان را با یک راه حل پیشرفته در شناسایی اشیاء یا رویدادهای مشکوک در زمان واقعی به مشتریان ارائه می دهد. "

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/03/28
  • تعداد مشاهده : 651 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech