صفحه اخبار

با دوربین های هایک ویژن کوتاه کردن فرآیند خرید برای کسب مشتریان بیشتر و راضی تر

دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن

مشتریان امروز نیاز به زمان بیشتری برای خرید خواروبار خود دارند و انتظار دارند که تجربه خرید سریع و آسان داشته باشند. بنابراین چقدر زمان انتظار برای فرآیند خرید و پرداخت را کاهش داده اید؟
 فناوری تشخیص صف هوشمند می تواند پاسخ باشد.

صف های خرید طولانی باعث نارضایتی مشتری میشود
انتظار برای پرداخت یک مشکل بزرگ برای خرده فروشان و خریداران است. مشتریانی که خود را در یک خط به ظاهر بی نهایت می یابند ممکن است به شدت سرخورده شوند، تا جایی که آنها از فروشگاه خارج می شوند.

در واقع، یک مطالعه اخیر از Forrester Research و Digimarc (1) اظهار داشت که خطوط طولانی یکی از دلایل اصلی رها کردن خرید است. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت، بیش از نیمی از خریداران، پول کمتری در فروشگاه صرف می کنند و یا حتی به طور کامل ازخرید منصرف میشوند.
 

صف های خرید و پرداخت را با فناوری تشخیص صف بهینه کنید
فن آوری تشخیص صف با استفاده از دوربین ها برای شمارش تعداد افراد در یک خط به یک آستانه پیش تعیین شده است. هنگامی که آستانه مشتریان رسیده است و اگر بیشتر مشتریان منتظر بمانند، سیستم مدیریت فروشگاه را برای باز کردن ترمینال های جدید هشدار می دهد.

 
مشتریان جدید، افزایش درآمد و کارکنان دقیق تر
با توجه به اهمیتی که مشتریان به  فرآیند پرداخت سریع میدهند، کاهش زمان انتظار یک فرصت سرمایه گذاری کلیدی است. خرده فروشان که به دنبال افزایش بهره وری هستند، نه تنها مشتریان فعلی خود را دوست دارند، بلکه مشتریان جدید را نیز جذب می کنند که ممکن است بدون این سیستم از خرید در آن فروشگاه اجتناب کنند.

 
اگر پرداخت سریعتر باشد، مشتریان نیز ممکن است پول بیشتری را صرف کنند. در مطالعه اوراکل (2)، 94 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که در حوادث ورزشی غذا و نوشیدنی ها را خریداری می کنند - و 58 درصد از این پاسخ دهندگان گفتند که حتی اگر پول لازم نداشته باشند که در خطوط صبر کنند، پول بیشتری صرف می کنند.

🔹هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن: 2-02634216001
@cctvittech #خبر

 
چه چیزی بیشتر، در طول زمان، تکنولوژی تشخیص صف می تواند مدیران را قادر به بهبود کارایی یک فروشگاه در اختیار بگیرد. مدیران با درک جدیدی نسبت به میزان مصرف معمول مشتریان در زمان های مختلف، مدیران می توانند بر اساس آن میزان نیروی انسانی را به ترتیب بالا و پایین کنند.

 
شرکت هایک ویژن که خود را پیشرو در فناوری تشخیص صف میداند , میگوید این فناوری در سوپرمارکت ها، سالن های نمایشگاه، فروشگاه های زنجیره ای و هر وضعیتی که انتظار می رود پرداخت شود، قابلیت اجرا دارد. این فناوری آسان برای استفاده در دوربین های تعریف شده ما با استفاده از الگوریتم های عمیق یادگیری، بسیار دقیق در شمارش افراد است و حتی می تواند افراد مختلف و زمان ختم خاص خود را تشخیص دهد. مدیریت فروشگاه می تواند آستانه برای حداکثر تعداد افراد در یک منطقه تعریف کند,  چه در wt ihd پرداخت و یا در جاهای دیگر فروشگاه و همچنین برای طولانی ترین مدت اقامت یک فرد را تنظیم کند. هنگامی که یک آستانه تجاوز می شود، سیستم بلافاصله مدیران را آگاه می کند تا بتوانند اقدام مناسب انجام دهند.

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/04/01
  • تعداد مشاهده : 649 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech