صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن اولین دوربین حرارتی خود را با فناوری جدید bi-spectrum تولید کرد

دوربین مداربسته حرارتی فناوری جدید bi-spectrum

شرکت هایک ویژن پیشرو در جهان برای عرضه ی محصولات نوآورانه ، جدیدترین دوربین حرارتی را با فناوری جدید Bispectrom را منتشر کرده است که قابلیت های پیشرفته تر تشخیص آتش نشانی را در بر می گیرد، از جمله زنگ هشدار تغییرات ناگهانی دما و هشدار بصری. این دوربین مقرون به صرفه جدید (سری DS-2TD1217 / V1) باعث کاهش خطر آتش سوزی و از دست رفتن اموال می شود.

 فن آوری Bi-spectrom
با استفاده از قطعات سخت افزاری داخلی با کیفیت بالا برای گرفتن تصاویر با استفاده از نور مرئی و نور مادون قرمز
 

تکنولوژی Bi-spectrom دو تصویر را ایجاد می کند که یکی از تصاویر با نور مرئی و دیگری براساس تصویر حرارتی ایجاد میشود که می تواند باعث ایجاد زنگ هشدار و کمک به پرسنل برای بررسی سریع وضعیت شود. این تنها از طریق یک کانال نظارت می شود، پهنای باند را کاهش می دهد و روش پیش نمایش زنده را برای تغییر کانال ها بین کانال های حرارتی و نوری ساده می کند.

نمونه تصویر نور مرئی و حرارتی دوربین که در یک کانال نمایش داده میشوند

نمونه تصویر نور مرئی و حرارتی دوربین که در یک کانال نمایش داده میشوند

زنگ هشدار دما
این دوربین حرارتی جدید همچنین دارای زنگ هشدار ناشی از تغییر در دمای مطلوب است که وقتی یک درجه حرارت بالاتر از حد مجاز تعیین شده توسط کاربر ایجاد شود، یک زنگ هشدار می دهد. این تنظیم به طور موثر قابلیت پیش هشدار قبل از آتش سوزی را بهبود می بخشد و می تواند برای جلوگیری از خطرات پنهان قبل از اینکه درجه حرارت به بخار یا احتراق برسد، بتواند پرسنل ایمنی را با خبر کند.
 

در یک برنامه کاربردی عملی، می تواند به شناسایی استعمال سیگار کمک کند، به ویژه در مناطقی که استعمال سیگار ممنوع است مانند مراکز خرید و پمپ بنزین و پالایشگاه ها . از طریق هشدارهای موثر، کارکنان می توانند شخصی را در حال سیگار کشیدن است پیدا کنند و آن را متوقف کنند تا آلودگی محیط زیست یا آسیب آتش سوزی ناشی از سیگار کشیدن کاهش یابد.

 
هشدارهای کاذب را با یادگیری عمیق کاهش دهید
علاوه بر این، دوربین دارای یک پردازنده گرافیکی داخلی است که برای اجرای الگوریتم یادگیری عمیق به طور موثر برای نظارت بر محیط داخلی و تشخیص نفوذ غیر قانونی کمک می کند. تکنولوژی تجزیه و تحلیل محتوای هوشمند هوشمند می تواند به کاهش هشدارهای کاذب با فیلتر کردن عوامل دخالت مانند تغییرات نور یا حرکت حیوانات در زمینه دید کمک کند. فقط تهدیدهای واقعی باعث ایجاد آلارم در دوربین می شوند، سطح اقدامات امنیتی را بسیار بالا می برد.

این دوربین به منظور تشخیص آتش و تشخیص نفوذ داخلی، مخصوصا در سناریوهای کاربردی مانند انبارها، موزه ها، مراکز داده ها و بانک ها، بسیار کاربرد دارد. زاویه دید گسترده (تا 90 درجه) همراه با دوربین های نسبتا کوچک و به خوبی طراحی شده، آنها را برای نصب آسان و راحت استفاده می کند.

🔹هوشمند افزار آسیا نمایندگی هایک ویژن: 2-02634216001

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/04/25
  • تعداد مشاهده : 638 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech