صفحه اخبار

راهکار هایک ویژن برای حفاظت از دستگاه های خودپرداز

راهکار هایک ویژن برای حفاظت از دستگاه ها

بیش از 3.5 میلیون دستگاه خود پرداز در جهان وجود دارد که برای رفع نیاز مردم در دسترس عموم هستند. این واقعیت که داخل این دستگاه ها پول نقد وجود دارد آنها را به هدفی برای جنایتکاران تبدیل کرده است.

راهکار هایک ویژن برای حفاظت از عابر بانک ها با استفاده از فناوری درک عمیق
در داخل یک دستگاه خودپرداز، دو دوربین مخفی نصب شده است، یکی در روبروی کاربر، دیگری در پانل ATM. فنآوری آموزش عمیق که در سیستم امنیتی ATM نصب شده است، می تواند هر اختلال را تشخیص میدهد، با توجه به الگوهای داده موجود، اگر چهره دیگری در تصویر وجود داشته باشد (مثلا کسی در پشت سر کاربر اصلی را نگاه می کند)، یا اگر شخصی با ماسک پوشاننده باشد، هشدار می تواند در مرکز امنیتی ایجاد شود.

 
با استفاده از تکنولوژی مشابه، سیستم امنیتی همچنین می تواند علامت گذاری کند اگر پد شماره با یک نوار برای سرقت کد های PIN استفاده شود، یا اگر یک کارت خوان اسکیمر برای سرقت جزئیات کارت وجود داشته باشد. این هشدار ایجاد شود.

همه این آلارم های هوشمند، فرآیند نظارت امنیتی را ساده تر می کنند، به این معنی است که پرسنل امنیتی می توانند در مواقعی که تهدید امنیتی واقعی رخ داده واکنش نشان دهند و در زمان صرفه جویی زیادی خواهد شد.

موتور عمیق یادگیری در Hikvision DeepinMind NVR، که اطلاعات را از دوربین گرفته و آن را با استفاده از الگوریتم های عمیق یادگیری تجزیه و تحلیل می کند. همچنین می تواند فیلم را مدیریت کند.

در پایان تامین امنیت برای شما بسیار آسان تر در فناوری درک عمیق تامین میشود.

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/05/07
  • تعداد مشاهده : 690 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech