صفحه اخبار

هایک ویژن ابزار مراقبت از هارددیسک سیگیت را بر روی nvr های جدید خود پیاده سازی کرده است

پیاده سازی ابزار مراقبت از هارددیسک سیگیت را بر روی nvr هایک ویژن

هایک ویژن اکنون با استفاده از هارددیسک های Skyhawk (هارد دیسک) 4TB و بالاتر با Hikvision GUI 4.0 لایه ای از محافظت ، پیشگیری و بازیابی سیستم های نظارتی خود را با ابزار Seagate's SkyHawk ™ Management Management (SHM) در اختیار شما قرار می دهد.

SkyHawk ™ Management Management (SHM) :
 مدیریت بهداشت و درمان در SkyHawk HDD به گونه ای طراحی شده است که بطور فعال از فیلم های نظارتی برای سیستم های هایک ویژن با NVR های سری I که دارای GUI 4.0 هستند محافظت می کند. راه حل SkyHawk conditions شرایط کار را نظارت می کند و اقدامات پیشگیرانه مانند کنترل دما و لرزش را برای افزایش طول عمر سیستم را توصیه می کند.

"Hikvision
 اولین تولید کننده ای بود که ابزار مدیریت سلامت Seagate را SkyHawk implement با استفاده از NVR GUI 4.0 Hikvision برای اجرای سلامت سیستم نظارت پیاده سازی کرد. داگ گری ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات Hikvision گفت: تیم تحقیق و توسعه ما از نزدیک با Seagate همکاری کرده است تا قابلیت اطمینان و کارایی را بسازد و از آن استفاده کند.

 گری می افزاید: رابط کاربری گرافیکی Hikvision (GUI) 4.0 مملو از ویژگی ها است و برای سهولت استفاده طراحی شده است. راه حل SHM با بسیاری از گزینه های Hikvision NVR از Value گرفته تا Pro Series کار می کند.

SHM
 صدها پارامتر عملکرد را برای تعیین وضعیت سلامتی هارد دیسک تجزیه و تحلیل می کند. سنسورهای موجود در درایوهای سخت سری SkyHawk Health ، همراه با تجزیه و تحلیل داده ها ، به کاربران این امکان را می دهند تا اطلاعات بهداشتی دست اول مربوط به مواردی مانند دما ، شوک و لرزش را در اختیار داشته باشند. الگوریتم های تطبیقی   پارامترهای مهم سلامتی درایو مربوط به عملکرد و قابلیت اطمینان کلی را رصد می کنند و در صورت لزوم تشخیص و پشتیبان گیری بیشتر را توصیه می کنند.

 وقتی وضعیت درایو رو به وخامت گذاشته شده است ، NVR ممکن است برای در دسترس بودن داده ها ، نسخه پشتیبان تهیه کند. خدمات بازیابی اطلاعات Seagate Seagate® بازیابی داده ها در یک محیط امن را در صورت خرابی هارد دیسک تضمین می کند.

0.00 0
  • نویسنده : محمدعلی عباسپور
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/06/10
  • تعداد مشاهده : 605 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech