صفحه اخبار

شرکت هایک ویژن همکاری خود را با تکنولوژی videonetics اعلام کرد

شرکت هوشمند افزار آسیا نمایندگی رسمی پارس ارتباط در کرج، فروش دوربین های هایلوک و هایک ویژن، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک در کرج

این ادغام و یکپارچگی، نرم افزار مدیریت ویدیو هوشمند Videonetics (IVMS) را قادر می سازد تا به طور موثر Hikvision H.265 +  جریان های ویدیویی فشرده ،توسط دوربین های مداربسته شبکه هایک ویژن را مدیریت کند.

در 28 سپتامبر 2018 هایک ویژن همکاری خود را با  فناوری Videonetics، یکی از شرکت های پیشرفته پلتفرم محاسباتی بصری را اعلام کرداین مشارکت شامل ادغام دوربین های شبکه هایک ویژن  با نرم افزار Video Management Software (Videonetics) (IVMS)  است که مشتریان را قادر می سازد تا جریان های ویدیویی فشرده Hikvision H.265 + را از دوربین های شبکهHikvision  مشاهده، ثبت و تجزیه و تحلیل کنند، مشتریان نیز از کاهش هزینه به دلیل کمبود ذخیره سازی و نیازهای پهنای باند بدون آسیب رساندن به کیفیت ویدیو بهره مند خواهند شد.

همکاری با مدیریت ویدیو هوشمند

این ادغام ویژگی های پیشرفته مدیریت ویدیو و برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل ویدئو را فعال می کند. به عنوان مثال، از طریق VideoMedia IVMS، کاربران قادر خواهند بود فیلم دوربین ها را در لحظه مشاهده کنند، ویدئو ضبط کنند، سریع از یک نمای دوربین به دیگری حرکت کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند فیلم ها یا عکس های تصویری را از دوربین های Hikvisionبرای تجزیه و تحلیل ویدئویی پیشرفته مانند طبقه بندی شی، نظارت جمعیت، حفاظت محیط زیست، تجزیه و تحلیل ویدئو هوشمند شهری و نظارت بر ترافیک و غیره مورد استفاده قرار دهند.

افزایش یافته توسط فن آوری کدک هوشمند  Hikvision

مهمتر از همه، تمام جریانهای ویدئویی توسط تکنولوژی H.265 + هوشمند کدک Hikvision خود را فشرده می کنند.

 H.265 +به طور قابل توجهی پهنای باند مورد نیاز مصرف و ذخیره سازی را کاهش می دهد. آزمایش های زمینه نشان داده است که Hikvision H.265 + به طور اساسی میزان بیتی ویدئو نظارت تصویری با کیفیت بالا را تا 67٪ نسبت به H.265 کاهش می دهد. این امر به ویژه هنگامی ارزشمند است که شرایط شبکه ناپایدار باشد، زمانی که پهنای باند محدود است یا زمانی که مشتریان نیاز به ذخیره داده برای مدت زمان طولانی دارند, بسیار موثر خواهد بود.

درباره  Videonetics

Videonetics، یکی از شرکت های پیشرفته در زمینه طراحی محاسبات بصری در جهان، متخصص در توسعه راه حل های امنیتی نوین نظیر نرم افزار مدیریت هوشمند، تجزیه و تحلیل ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی، سیستم مدیریت ترافیک هوشمند، تشخیص چهره، ویدئو و تجزیه و تحلیل در ابر و تکنولوژی های ویدئویی مسیریابی می باشد .

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/07/08
  • تعداد مشاهده : 758 بار

دریافت قیمت های به روز و اخبار حفاظتی
مطالب آموزشی دوربین مداربسته
@cctvittech